Ca să nu fie rău atuncea

Pentru că cei mai mulți dintre voi deja vă întrebați oare ce să cumpărați, m-am gândit să vă ajut, că așa-s eu, băiat săritor.

Din categoria cărțile e viața mea:
–          Lampă de citit pentru când merg cu trenul și e becurile stinse
–          Semn de carte de-ăla fără reclame la poșete pe el
–          Colectie “Stăpânul inelelor” – cărțile, că n-am pe ce să-mi pun cafeaua.
–          Acu, dacă-i bună cartea, nu mai zâc nica.  Dacă-i bună, bună-i ș-o iau. Na.

Din categoria muzica e cheiuța la sufleturi:
–          MUSE, orice album. Dacă nu, e bun și un amărât de Coldplay sau știu eu.. 30 de secunde până pe Marte
–          Partitura completă de la Sonata Lunii scoasă la xerox color (sau cumpărată de la magazinul cu parizer)
–          Un Combo marșal pentru chitară  (ăsta e ca o boxă de-aia care are și butoane și bagi coada de la chitară în el)

Din categoria nu mă mai încap blujii:
–          Acu și eu ca orice om conservator – un papion, o cravată, merge bine la teneși
–          Șosetele se poartă scurte vara, mai ales daca e de 41

Din categoria, ceva de pe drum, repede că am uitat:
–          Sunați repede pe unu care are timp și ziceți că puneți și voi bani
–          Un tort de portocale

Din categoria – bagă banu, bagă banu
–          Eu oricum îmi iau telefon – Ori haștc uan, ori Aifon cinces
–          Mi-a blocat iutubu de la muncă și îmi caut aipod. Nano, de-ăla cu atingere.

Acu nu zic, dar spun. E bun și un mesaj pe facebook. Nu pe uăl, pe privat, să nu știe toț.  Dacă nu, atunci încerc să răspund la SMS.  Telefon nu.  Asta nu.

Aa, și e și ziua lu tata.  Tot atuncea. Vorbiț și cu el.

Atâta.

Lasă un răspuns

