Adam

Dacă m-aș vedea cum sunt, o clipă, doar un moment mi-ar trebui și m-aș urî. M-aș urî cu patimă.  Aș urî fiecare părticică din ceea ce sunt. Aș începe să urăsc naivitatea cu care cred că sunt mai bun, aș continua să urăsc superficialitatea cu care privesc lucrurile, egoismul în care mă înfund tot mai mult și aș urî iresponsabilitatea cu care pierd timpul. Aș urî lipsa de ambiție care stă ca o barieră între mine și visele mele, m-aș urî chiar pentru visele pe care mi le-au construit alții și pe care mi le-am asumat prostește și m-aș urî că am acceptat poveștile de dragoste pe care aceiași altii m-au forțat să le trăiesc.

Dacă m-aș vedea cum sunt, o clipă, doar un moment mi-ar trebui și m-aș urî.  M-aș urî cu patimă.  Nu m-aș urî doar pe mine. Aș urî tot ce e în jurul meu. Aș urî muzica pe care o ascult, aș urî cărțile pe care le citesc, aș urî computerul pe care lucrez, aș urî telefonul care-mi ține evidența prietenilor, aș urî pianul prăfuit care zace ca un mort în camera mea și aș urî chiar și parcul prin care mă mai rătăcesc din când în când căutând ca un nebun un moment desăvârșit de liniște.

Dacă m-aș vedea cum sunt, o clipă, doar un moment mi-ar trebui și m-aș urî. M-aș urî cu patimă. Nu m-aș urî doar pe mine. Mi-aș urî toți prietenii. I-aș urî pentru că ei nu  mă urăsc. I-aș urî că râd la glumele mele, i-aș urî că mă citesc când scriu, i-aș urî că mă ascultă când cânt, că  mă sună fără să-mi ceară nimic. I-aș urî că-mi plătesc biletele la film și mă conduc acasă cu mașina.

Dacă m-aș vedea cum sunt, o clipă, doar un moment mi-ar trebui și m-aș urî. M-aș urî cu patimă.


Lasă un răspuns

