Ne vedem mâine

Într-o zi, când te priveai de dimineață în oglinda din hol, te-ai oprit un moment pentru că ochii tăi străluceau. Fără nici un motiv, străluceau.  Ei știau ceva ce tu încă nu știai.

Ai plecat la cursuri pe același drum, oprindu-te la același magazin să-ți cumperi aceiași doi covrigi cu susan. Ai trecut pe lăngă o vitrină și te-ai oprit. Ochii încă-ți străluceau pentru că știau ceva ce tu încă nu știai.

Te-ai întors de la școală urcându-te în același autobuz aglomerat alegând, ca de obicei, să stai în picioare. În geamul de la ușa din spate te-ai privit și ochii încă îți străluceau. Dar nici atunci nu ți-ai dat seama.

Te-am așteptat în stația la care trebuia să cobori. Te-aș fi recunoscut oricând după zâmbetul tău imperfect, după șalul tău roșu care-ți acoperea umerii. Te-aș fi recunoscut oricând, însă nu azi.

Ai coborât din autobuz îndreptându-te spre aceeași străduță fără nume dintre casele 71 si 73. Te-am privit cum te-ai îndepărtat și mi-am imaginat a 13-a oară cum te salut, cum îmi zâmbești și pleci.

Apoi, am privit cum a venit el. Același băiat simpatic care te-a luat de mână și te-a condus până departe. Am zâmbit din nou. Te-am salutat a 14-a oară și am plecat.

Ne vedem mâine.

waiting

(sursa foto)


Lasă un răspuns

