Regulament

Posted on Updated on

– Popoi! Popoi nu m-auzi?! Ridică-te în picioare când vorbesc cu tine! Hai mai repede! Stai jos! (…) De ce te asezi mă?! Sus înapoi! Scoate mâinile din buzunar! Uită-te la mine! Ridică-te mă în picioare când vorbesc cu tine! Aruncă guma! N-o lipi sub bancă mă nenorocitule! Du-o la coș! Stai în bancă mă unde pleci ?! Pune-o într-un șervețel! N-auzi Popoi?! Pune guma într-un șervețel! Încheie ultimul nasture de la cămașa că nu suntem la vândut mici în piață! Nu mai molfăi mă! Nu ți-am zis să arunci guma?! Te dau afară! Pune guma într-un șervețel! Eu vorbesc singură? De ce n-ai pus guma într-un șervețel?!

– Am pus-o.

– Și ce molfăi atunci?! !!

– Gumă.

– Popoi, nu mă persifla! Aruncă guma! (…) Nu o arunca mă pe jos că te omor! Ia-o de acolo, pune-o într-un șervețel și adu-o la mine! Acum!! Să te văd eu cum o pui. (..) Așa! Acum vino cu ea la mine! (…) Arată-mi șervețelul. (…) Nesimțitule! Du-te și aruncă-l la gunoi!… Popoi! Uită-te la mine! Ce molfăi?!!

– Gumă..

– De unde?!!!!

– Din pachet.

– Ieși afară!!!! (….) Popoi!!! (…) –  Dă-mi și mie una dragule…

Lasă un răspuns

