Crush

Ies cu Cosmin seara să ne plimbăm gratis cu autobuzul. Începem clasic cu ce mai e pe la muncă, câți bani mai avem, apoi trecem la lucruri serioase. „Ia zi, ai mai vorbit cu crush?”.  Merg sâmbătă la nuntă, mă pun la masa sportivilor și mă trezesc singurul de la masa neînsurat. Încep poveștile de nuntă. Apare Mirea, începem să povestim despre conceptul de crush; pretenții, aștepări, istorii.. Dimineața Gabi se așează lângă mine, acolo în spate la cor, eu îi zic cum a fost la nuntă, ea îmi zice cum a fost la grătar și începem cu teoriile. Cine a fost și care cu care s-ar potrivi.  Seara mergem în mol și după ce ne așezăm bine, începe Cristi cu teoriile lui despre crush și eu cu contrazicerile mele.  Conculzia e – viteaz e ăla care rămâne bărbat și după ce se combină, nu cocoșul forever alone care-și dă și el cu părerea despre alții (head-shot).   Plecăm de la mol, Marian vine cu mine până acasă și începem să povestim.. despre crushuri.

Adevărul e că mare parte din discuții se învârt în jurul crushurilor și de obicei am teorii despre mai toți apropiații – cine cu cine s-ar potrivi, cine s-a combinat bine, cine nu s-a combinat bine, care-i bondarul ce umbla din floare în floare, cui îi place de cine, cine are o șansă, cine n-are nici una și așa mai departe. Și până la urmă e normal, pentru că atunci când e vorba de alții, sunt Doctor L, când e vorba de mine – ”Je suis timide… mais je me soigne”.

Rămânem la stadiul de teorii.  E mișto să ai un crush. De aici încolo ține de chimie.

1. Dacă ambele elemente reacționează bine, chimia e mișto, teoriile de dinainte rămân ipoteze irelevante. Merge să combini elementele.

2. Dacă nu e chimie și mergi bazat doar pe proba perechilor și pe 3Q sperând că pofta vine mâncând.. riscul tău. Au și consilierii de mâncat o pâine.

3. Dacă reacționează doar elementul masculin, elementului feminin i se mai pot schimba proprietățile dacă e pus într-un mediu potrivit și i se aplică tratamente potrivite.

4. Dacă reacționează doar elementul feminin, atunci se apeleaza la înțelegerea și sufletul bun al  elementului feminin căruia i se mai pot schimba din proprietăți pentru a stimula reacția celuilalt element. În general se aplica puțin fard.  Așa că fetelor.. continuați..

Mi-am încheiat simplu și sec pledoaria. Revin cu concluzia finală.


4 responses to “Crush

Lasă un răspuns

