Campania de vara 2011

Posted on Updated on

Vacanţa de anul trecut a fost istorică pentru mine. N-aş fi dat-o nici pe 5 excursii in Caraibe. Poate pe vreo 3 în Hogwarts (înţelegeţi voi).  Nu ştiu dacă voi reuşi să concurez anul ăsta cu ce-a fost înainte, însă am să-mi dau toată silinţa.

Plimbările peste graniţă le păstrăm pentru luna octombrie, acum ne învârtim iarăşi prin metropolele româneşti. La 23:45 va fi primul eveniment al campaniei. Toţi prietenii ne vor conduce pe mine şi pe Cătălin spre acceleratul 1821 care va pleca din Bucureşti în direcţia Arad. Vom cânta pe peronul gării cântarea aia din harfele mici şi negre: „la revedere, ne vom vedea, ne vom vedea, la revedere… „.  După ce vom plânge, ne vom despărţi cu imaginea batistelor albe fluturând ca un simbol al supunerii în faţa lacrimilor ce vor curge şiroaie timp de ore întregi.

La Arad avem o misiune grea. În cazul în care eşuam în a salva copilăria lui Gabi, atunci va trebui să asistăm la judecata şi încarcerarea lui de la Biserica Rosie. Sentinţa va fi clară – O verigă la degetul inelar va fi simbolul condamnării lui pe viaţă la a fi deţinut de o fată frumoasă pe care va trebui s-o mituim straşnic pentru fiecare permisie cerută pentru Gabi.  Cel mai probabil vom eşua.  După ce ne vom îneca amarul în sarmale şi peşte la grătar, vom pleca spre Timişoara.

Nu ştiu ce vom face acolo. Probabil ne vom întâli cu Alina şi vom hrăni porumbeii din faţa catedralei. Lupta cea mai grea de acolo va fi cu civilizaţia.  Apucăturile noastre şi graba, amestecate cu sângele de moldovean din vene mă vor face să nu pot întelege civilizaţia Timişoarei.  Cătălin, fiind mai emancipat va rezista mai mult decât mine.  Luni dimineaţa drumurile mele şi ale lui Cătălin se vor despărţi. Eu voi pleca spre Cluj, el va încerca să facă faţa în continuare porumbeilor din faţa catedralei.

În Cluj va fi ca o reuniune a oştenilor lui Ştefan. Marius, Andrei şi Alex mă vor aştepta. Încă nu ştiu la ce să mă aştept de la ei, însă bănuiesc că pentru început vor fi nişte momente în care ne vom testa unii pe alţii.  Cred că ne vom lupta cu toate armele rămase pe câmpul de luptă, pentru că suntem moldoveni şi nu ştim ce-i aia diplomaţie. Sperăm să supravieţuiască măcar o parte din perne. Lupta va dura intre 2 şi 3 zile şi indiferent cine va câştiga, eu îmi voi continua expansiunea spre locul meu de mlaştină.

În Suceava va fi un timp mai ciudat. O parte din aliaţi vor fi plecaţi într-o campanie în Alpi, aşa că va trebui să fac faţă triburilor Paşcanilor şi Cazacilor de unul singur. Lupta cu Cazacii va fi în Voroneţ, iar dacă voi supravieţui, următoarea campanie va fi în Iaşi când mă voi lupta cu tribul Paşcanilor aliat cu ce a mai rămas din tribul Tumurugilor.  Tabăra va fi pregătita de aliatul meu Leo şi sperăm să putem face faţă.

După toate luptele astea, regele ne permite o permisie de 2 zile în Bucureşti, după care va trebui să-mi găsesc aliaţi pentru lupta cu flota Mării Neagre. ( Neagră, da?! ). E posibil ca primii doi aliaţi să fie Marius şi Alex, însă nu-i nimic stabilit.  După lunga campanie de vreo 3-4 zile din Vama Veche, ne vom retrage încetul cu încetul spre Bucureşti înapoi când vom fi aşteptaţi din nou pe peron pe fundalul aceloraşi batiste, de data asta îmbibate în lacrimi de bucurie şi dor, în uralele mulţimii in extaz, acompaniaţi de o a doua piesă din harfele mici şi negre, : „Eroii slavei vin acum acasa. Au biruit în marele necaz…”.

4 thoughts on “Campania de vara 2011

    Delia Filip said:
    Iulie 22, 2011 la 11:52 am

    Go go go! Te asteptam inapoi eroule. Sa nu uiti slava pe la constanta. Si sa nu uiti de prietenii tai,cum obisnuiesc unii…altii,nu noi.

    Adina said:
    Iulie 22, 2011 la 12:07 pm

    Oau!ce bine suna! Mi s.a facut dor de vacanta………. Sa ai un timp frumos!🙂

    petruburac said:
    Iulie 22, 2011 la 12:12 pm

    Drum bun, mancare gustoasa, somn usor si sa-ti aduci prada bogata!

    Anca Zapodeanu said:
    Octombrie 14, 2011 la 7:46 pm

    Deci… ai fost in Vama Veche? si nu ti-ai intrat ace de seringi in talpa?

Lasă un răspuns

