De zece ori.. am vrut

Am vrut să scriu despre prieteni.  Câteodata îi am, câteodată nu prea.

Am vrut să scriu despre nivelele sociale.  N-am reușit să definesc nivelul la care sunt eu.

Am vrut să scriu despre ce înseamnă de fapt o realizare.  N-am prea găsit mari realizări în viața mea.

Am vrut să scriu despre cum ar trebui să arate o relație sănătoasă.  Dar cine stă să gândească la rece într-o relație?

Am vrut să scriu despre muzică. Mi-am omorat dreptul ăsta în clasa a 8-a.

Am vrut să scriu despre ce înseamnă să te lupti. N-aș fi putut.  Cele mai multe lupte le-am pierdut.

Am vrut să scriu despre speranță. N-am scris. Aș fi distrus-o.

Am vrut să scriu despre sinceritate.  Cui? Oamenii falși, sunt falși și cu ei înșiși.

Am vrut să scriu despre inimă. Dar am descoperit că în pieptul meu bate un creier.

Am vrut să scriu despre Dumnezeu. Mai bine aș fi trăit despre Dumnezeu.

8 responses to “De zece ori.. am vrut

Lasă un răspuns

