Doua zile

Publicat pe

Sâmbătă, la 04:09, trenul 1653  va opri probabil la linia a doua. Simt o oarecare emoţie când mă gândesc la asta. Mi-am doborât vechiul recordul (3 luni şi 2 săptămâni). N-am mai fost de cinci luni acasă.  Aveam programat pentru weekendul ăsta excurise in Cluj, însă a trebuit să-mi amân excursia pentru a discuta puţin despre Lyoness şi în Suceava.

Stau puţin, foarte puţin, şi am programul destul de încărcat. Nu cred că voi reuşi să mă văd cu mulţi prieteni, însă sâmbătă seara şi duminică după-masă (probabil) voi fi la Speranţa, iar duminică dimineaţa la Şcoală. Poate ne vedem acolo.

Luni, la 00:09,  trenul 12654 va pleca de la linia 3 şi mă va aduce înapoi în capitală.  Şi iar vor trece lunile…

2 gânduri despre „Doua zile

    petruburac a spus:
    Martie 4, 2011 la 3:04 pm

    Vesti bune.

    Si de asemenea infatisarea noua a blogului e faina.

    DC a spus:
    Martie 8, 2011 la 9:00 am

Lasă un răspuns

