Meri 14 Februarie

Astăzi e o zi de mare însemnătate pentru mine.

De câteva luni m-am tot gândit la cum ar fi potrivit de sărbătorit ziua de astăzi. Bineînţeles că am luat întotdeauna în considerare şi faptul s-ar putea ca aşteptările mele privitoare la ziua de azi să fie zadarnice şi în loc de motiv de sărbătoare, ziua de azi să fie motiv de tristeţe şi de aşteptări deşarte, însă până acum a fost de vis.   M-am trezit cu o emoţie puternică, nerăbdător să încep ziua. Am plecat plutind parcă spre metrou, însă spre dezamăgirea mea, am întâlnit aceiaşi oameni abătuţi şi trişti.

Măi oameni buni, e 14 februarie! Azi se reiau negocierile salariale la IMGB!

6 responses to “Meri 14 Februarie

Lasă un răspuns

