Doamne-ajuta!

Publicat pe

Aproape că îmi vine să râd când îmi amintesc.  Ieri aveam de plătit o taxă exorbitantă: 5 lei.  M-am dus la CEC şi m-a trimis de acolo la un CEC din sectorul meu. De la CEC m-au trimis la Poştă.  De la Poştă m-au trimis la Administraţia Financiară. De la Administraţia Financiară m-au trimis la Trezonerie. De la Trezonerie m-au trimis la Taxe si Impozite.  Când am ajuns la Taxe şi Impozite, dupa 15 minute de stat la coadă,  tanti de acolo mi-a spus să merg la alt sediu că nu-s în baza lor de date.   Încercând să îmi menţin calmul, i-am explicat doamnei de acolo că nu mă duc nicăieri şi ca n-are decât să mă înregistreze şi în baza lor de date.  După ce a început procedurile de înregistrare, s-a blocat sistemul.  Am aşteptat 45 de minute să vină o tanti de la 3 metri distanţă să-i explice doamnei cum se deblochează sistemul ăla.  Nu dau vina pe nimeni, că o oarecare vină o aveam şi eu pentru că nu m-am interesat dinainte să plec de acasă unde se platesc ăia 5 lei.

Am dat 5 examene; mai am încă 15 (cel puţin) sesiunea asta.  Nu mă întrebaţi de ce stau încruntat, nu mă întrebaţi ce-am făcut la examene.  Încerc să împac şi serviciul şi proiectele şi examenele şi pe voi şi pe mine.  Nu mă întrebaţi cum, că nici nu ştiu şi nici nu-s singurul.  Mai sunt încă 1M de studenţi în sesiune.

Deci – Doamne-ajută!

16 gânduri despre „Doamne-ajuta!

    Adrian Ghivnici a spus:
    Ianuarie 26, 2011 la 10:29 am

    cand ai scris articolul asta ai stat incruntat?

      ionut andrisan a răspuns:
      Ianuarie 26, 2011 la 10:35 am

      deloc

    colaholicu a spus:
    Ianuarie 26, 2011 la 10:34 am

    cre’ ca functionarii publici sunt cei mai mari trolli (trolli in sensu’ celor care se gasesc si pe internet). bafta la examene.

    Acna a spus:
    Ianuarie 26, 2011 la 11:51 am

    Bafta in sesiune!!

      ionut andrisan a răspuns:
      Ianuarie 26, 2011 la 11:52 am

      mai degraba spor la invatat :p – multumesc

    shake a spus:
    Ianuarie 26, 2011 la 2:10 pm

    ba este casca dinaia ptr examene😀

      ionut andrisan a răspuns:
      Ianuarie 26, 2011 la 2:11 pm

      o fi .. da mie imi place sa-mi petrec noptile invatand

    Tina Andrisan a spus:
    Ianuarie 26, 2011 la 8:03 pm

    ”Dobandeste intelepciune,dobandeste pricepere; nu uita cuvintele gurii mele,si nu te abate de la ele N’o parasi,si ea te va pazi;iubeste-o,si te va ocroti Iata inceputul intelepciunii; dobandeste intelepciunea si cu tot ce ai dobandeste priceperea. Inalt-o si ea te va inalta ea va fi slava ta,daca o vei imbratisa Ea iti va pune pe cap o cununa placuta,te va impodobi cu o stralucita cununa imparateasca Asculta,fiule,primeste cuvintele Mele si ani vietii tale se vor inmulti”

      ionut andrisan a răspuns:
      Ianuarie 28, 2011 la 12:57 am

      🙂

    petruburac a spus:
    Ianuarie 27, 2011 la 6:12 pm

    Doamne ajuta la invatat.

    La cat ai umblat sa platesti taxa de 5 lei vad(in tine) o dorinta mare de a schimba Romania, si in primul rand dorinta de a vedea de unde trebuie inceput!…:)

      ionut andrisan a răspuns:
      Ianuarie 28, 2011 la 12:56 am

      thank you

    Geografilia a spus:
    Ianuarie 28, 2011 la 1:15 am

    Buna ziua! Doriti link exchange cu http://geografilia.blogspot.com ?
    titlu:Geografilia
    Linkurile apar pe pagina principala, in baza ei.
    Va rog sa imi lasati comentariu pe blog daca sunteti de acord sa-l adaugati si d-voastra pe al meu!

      ionut andrisan a răspuns:
      Ianuarie 28, 2011 la 9:22 am

      nu, multumesc

    GraphisAdv a spus:
    Ianuarie 30, 2011 la 5:26 pm

    Nu inteleg cum ai avut rabdare :))

Lasă un răspuns

