Cinci lucruri din 2010

Am avut un final de an plin şi abia acum am redeschis readerul după mai bine de 3 săptămâni.  N-am vrut să scriu despre 2010 pentru că a fost un an ciudat, un an care a început urât, dar s-a terminat frumos.  Gabi m-a întrebat.

1.  În 2010 am cântat.  Pe lângă chitară, flautul şi pianul şi-au făcut loc în cei 16 mp pe care-i împărt cu Cosmin si Cornel.

2.  În 2010 am promovat anul 2 la ambele facultaţi, din mai bine de 20 de examene rămânând restant cu unul singur.  In 2010 am început anul 3 la drept si la psiho.

3. În 2010 am condus pe ultimul drum (al burlăciei) pe doi dintre prietenii mei cei mai buni.

4. În 2009 am privit  anumiţi oameni şi mi-am format anumite simpatii distante.  În 2010 oamenii ăia mi-au devenit prieteni.

5. În 2010 am lucrat la un proiect de afacere împreună cu Tibi şi Ovidiu, iar peste 1 lună voi fi un mic antreprenor (asociat) cu acte în regulă. Mi-am păstrat şi îmi păstrez şi actualul job.

Conea, Corneliu,   Alina şi Iosif ce spun?


5 responses to “Cinci lucruri din 2010

Lasă un răspuns

