Omul cu – nu stiu de-astea!

Posted on

Omul care pe care-l imita jumatate de tara de 2 luni incoace:

Acum, stiu, pe de o parte e amuzant si e tentant sa razi de unul, spunem noi, putin mai subclasat intelectual si social, insa interviul asta m-a facut sa inteleg ca omul asta e peste cei mai multi oameni pe care-i cunosc, pentru cel putin 4 lucruri:

1. E multumit cu ce are si nu-si doreste mai mult – e fericit
2. Isi iubeste prietena si n-ar renunta la ea pentru alta mai frumoasa
3. Omul asta nu se plange de nimic si accepta lucrurile neplacute ca parte normala a vietii
4. Nu-l vad capabil sa urasca; e de o inofensivitate si o inocenta iesita din comun.

Pe oamenii astia noi ar trebui sa-i invatam lectii de viata, nu invers.

PS: multam Robert de pont

13 thoughts on “Omul cu – nu stiu de-astea!

    cristian voiculescu said:
    Decembrie 12, 2010 la 1:49 pm

    Nu am vrut sa ma uit la interviul asta pana cand n-am citit comentariul tau.

      Filip said:
      Decembrie 13, 2010 la 10:48 am

      Am ramas masca.
      Ferice de cei blînzi, căci ei vor moşteni pămîntul!

    dinu said:
    Decembrie 12, 2010 la 2:24 pm

    sau să luam de la ei lecţii de viaţă

    Ovi said:
    Decembrie 13, 2010 la 12:13 pm

    poate lectii de prostie,,,:)..aia nici nu stiau sensul cuv. „plural”
    lucrurile neplacute nu trebuie acceptate ca o parte normala a vietii..
    normal e sa fim sanatori,harnici, sa luptam impotriva lucrurilor neplacute
    Pentru generatia tinerilor de azi(18-25)-viata este o cautare constanta dupa „distractie”,-atat de goala de orice inteles serios.
    Daca privim din afara la aproape orice aspect al culturii noastre de masa(TV,muzica,filme) – se observa un tinut de imbecili care si-au pierdut orice contact cu realitatea.O lume de maimute imitatoare :(-gesturi,vorbe-)-originalitatea lipseste. Este un lucru pe care noi nu prea il luam adesea in consideratie, deoarece traim in societatea aceasta, luand-o asa cum este.
    Joke Ori suntem crestini-ori nu mai suntem🙂
    Crestinul trebuie sa fie diferit de lume, deasupra lumii nefiresti, anormale, de astazi, . Altminteri nu are nici un sens sa ne numim crestini.(eu sunt ortodox)
    parere personala- nu atac pe nimeni..

      Niros said:
      Decembrie 15, 2010 la 10:01 pm

      Si eu, tot ortodox (part-time) :))

    COMPREHENSIBILUL said:
    Decembrie 14, 2010 la 12:24 am

    ii un baiat bun, modest, n-ar putea si n-ar vrea sa faca rau nici macar unei muste

    totusi, ii naiv si limitat in gandire

    gicu said:
    Decembrie 14, 2010 la 12:38 am

    bai fratilor- aderati la budism-fericire fara nimic….renuntare..etc-
    cum naiba -asta e intarziat mintal-6-7 ani are…e cool nu?

    RCA Ieftin said:
    Decembrie 16, 2010 la 6:08 pm

    Da, am vazut postarea interviului si pe un alt blog. Asa cum spuneam este un personaj simpatic si cel mai important: BUN! Ca mai are tara personaje simpatice, dar oare cat de bune? Tottal de acord cu cele 4 puncte sublinitate de dvs.

      tyro said:
      Decembrie 21, 2010 la 3:57 am

      statistic vorbind-stiam-ca exista-indivizi ca tine,,,care
      „accepta lucrurile neplacute ca parte normala a vietii”..
      asa e mai usor…dar nu evoluezi ca individ…
      evoluezi numai daca te lupti..daca te transformi…daca esti creativ in gasire de solutii alternative…etc…
      faptul ca scrii pe acest blog e un pas inainte..:)
      dar iti faci reclama gratuita…
      Daca as fi in pielea lui Ionut Andrisan- l-as taxa…sau remove ….nothing is free🙂
      ilie pintilie…
      P.S- Ionut(dupa logica lui Aristotel-(parintele ei) eu cred ca peria(la) mai merge si in ziua de azi…cand vrei sa distragi atentia de la reclamele din nume…

    ipondycherry said:
    Decembrie 20, 2010 la 3:18 pm

    Cum adica „pe oamenii astia […] sa-i invatam lectii de viata” ? Pe oamenii ca Ciprian (?) sau voiai sa spui ca noi trebuie sa invatam de la ei…?

      ionut andrisan responded:
      Decembrie 21, 2010 la 10:51 pm

      in cazul asta noi am avea ce invata de la el.. cu toate ca ar trebui sa fie invers, el sa invete de la noi🙂

        Corneliu said:
        Decembrie 27, 2010 la 9:16 pm

        Atunci, pentru a fi mai clar, ar fi trebuit sa spui „Pe oamenii astia, noi ar FI trebuit sa-i invatam lectii de viata, nu invers” pentru ca nici eu nu am inteles decat acum, in urma comment-ului de mai sus🙂

        Legat de articol si video, mi-am adus aminte ce zicea un vechi prieten: „Boschetarii vorbesc lucruri mai importante decat cei din Parlament” si l-am crezut de la inceput, dar acum mi-am confirmat lucrul asta. Tipul asta nu-i un looser cum sugera cineva mai sus, in ideea ca nu lupta pentru ceva mai mult decat are. In inregistrarea video am vazut ca a repetat de mai multe ori ca in viata trebuie sa ignori descurajarile sau antipatiile si sa mergi INAINTE. Da, poate ca nu are „avantajele” unei vieti asa sofisticate ca noi, dar pentru unul care a terminat o scoala speciala, as putea spune ca gandeste mai matur decat multi pe care ii stiu, chiar daca nu a realizat diferite chestii ca altii.

        Nu m-as mira daca m-as surprinde pe mine insumi revenind din cand in cand sa urmaresc filmuletele astea sa il ascult pe Ciprian. Se prea poate ca Ciprian sa fi fost mai sincer si mai bun chiar decat moderatorii de pe „platoul” de filmare, care mi-au dat impresia ca l-au cam luat la bascalie si cam asta reprezinta si invitatia lui la TV. Probabil.

    mmdan said:
    Decembrie 26, 2010 la 4:11 pm

    http://nuechiarasa.wordpress.com/ alta opinie:D dar oricum bv😛

Lasă un răspuns

