Cu sufetul ramas in viata – versiunea IA

Publicat pe Actualizat pe

Cosmin Stuparu – mi-a demonstrat ca viaţa se rezuma la lucruri simple.  A ştiut să mă asculte şi să aibă o vorbă bună întotdeauna.  A consumat mulţi litri de benzină pe spatele meu.

Cornel Paraschiv – am împărţit fasolele din oală si episoadele din Femili ghei. Avem cheia de la aceeaşi uşă. Ştie şi câte găuri au şosetele mele alea gri.

Gabi Macovei – m-a privit ca pe un om mare atunci când mă simţeam cel mai neînsemnat.  Mi-a transmis o încredere pe care nu pot s-o descriu.

Ovidiu Leonaş – mi-a demonstrat că ochii care nu se văd nu-i neaparat să se uite şi că există prietenii de calitate şi de durată. Am fost prieteni când aveam 9 ani, suntem prieteni şi la 22.

Marius Serediuc – ne-am povestit la telefon tâmpeniile şi am încercat să ne corectăm împreună.  M-a ajutat să vreau să fiu mai bun.

Ovidiu Cazacu – am ştiut întotdeauna că n-are nevoie de mine, însă m-a ţinut aproape de el pentru că eu aveam nevoie de el.  M-a făcut să nu mă mulţumesc cu puţin şi să adopt premisa – totul sau nimic.

Marius Bardan – mă bate la logică. A reuşit să raţionalizeze lucrurile mai mult decât mine şi să mă facă să privesc viaţa mai algoritmic când eram pe punctul de a confunda sentimentul cu raţiunea.

Ionuţ Paşcan – e omul care mi-a definit fericirea. Nu ştiu cum reuşeşte să se bucure de toate nebuniile vieţii. E omul pe care aş reuşi să-l urmăresc o zi întreagă, fără să mă plictisesc o clipă.  Găseşte amuzant s-o gâdile pe Paula. Cum reuşeşte?

Au fost oameni cheie în momente cheie. N-au fost pasageri.

– asta-i versiunea mea de  „Cu sufletul rămas în viaţă” a lui Yancey.-

Da, am început review-ul pe 2010 şi nu, n-am început cu banii.

2 gânduri despre „Cu sufetul ramas in viata – versiunea IA

    corneliurotar a spus:
    Decembrie 10, 2010 la 6:37 pm

    Philiph Yancey e un scriitor iscusit, talentat, fermecător.
    felicitări pentru noul look al blogului…mie unul îmi place mai mult acesta în detrimentul celui vechi…

    Gabi Macovei a spus:
    Decembrie 23, 2010 la 11:33 am

    staisuszece!:)

Lasă un răspuns

