Ambitii

Posted on

Cu câţiva anişori în urmă îi spuneam lui Vasile că mi-ar fi fost simpatică o fată anume.  S-a uitat cumva la mine şi mi-a spus să cobor pe pământ că fata aia e prea faină pentru mine.  Întotdeauna am apreciat la Vasile sinceritatea şi modul direct de a spune lucrurile.  Nu mă pronunţ asupra deznodământului, însă, să spunem că neîncrederea lui Vasile a fost combătută.

În momentul în care am plecat din Suceava, căţiva din băieţi au făcut pariu că nu voi rezista şi că în maxim 2 luni vin înapoi acasă.  Nu mă pronunţ asupra deznodământului, însă, să spunem că neîncrederea lor a fost cumva combătută.

Când îi spuneam Alinei că lucrez şi studiez, a crezut că vreau doar să mă laud.   Când a aflat Andrei ce lucrez, a avut un mic şoc. Îşi imagina că-s genul de băiat care sparg seminţe în faţa blocului.

Lumea încă reacţionează ciudat când aude asociat numele „Ionuţ” cu „resurse umane”.Oamenii încă râd ironic când le arăt unde ţintesc. E ca şi cum m-aş fi născut să am o viaţă mediocră.  Ce nu ştiu ei e că reacţiile lor îmi alimentează cumva ambiţiile.  Oamenii au tendinţa să mă perceapă aşa cum se percep pe ei. Dacă nu reuşesc să mă ridic la nivelul lor, atunci îi dezamăgesc. Daca încerc să realizez lucruri mari, n-am cum.  Nu-s în stare.

Şi dacă totuşi reuşesc?

11 thoughts on “Ambitii

    Delia Filip said:
    Noiembrie 22, 2010 la 10:57 am

    reusesti:)

    ioana said:
    Noiembrie 22, 2010 la 11:12 am

    N’ai cum, nu esti in stare, pentru ca nu vor sa te perceapa mai sus decat ei. ” De ce el si nu eu?”. E rautate, invidie, e secolul in care traim si lumea care ne inconjoara mereu.🙂

    Oana M. said:
    Noiembrie 22, 2010 la 1:22 pm

    Asa ii se zicea si lui Ghedeon(ca e cel mai mic dintre cei mai mici si a ajuns sa creada asta cand el era peste toti din vremea aia).Si el a reusit!La fel si David!Si la fel si Ionut o sa reuseasca!

    nicug said:
    Noiembrie 22, 2010 la 1:58 pm

    Desigur ai sa reusesti, doar nu faci singur ceea ce faci….cine nu stie, sa nu vorbeasca!!! O saptamina favorabila!

      ionut andrisan responded:
      Noiembrie 22, 2010 la 2:09 pm

      multumesc🙂

    […] despre ambitii şi despre unii oameni care ţin sus şi tare adevărul sau dreptatea lor. De multe ori sunt privit […]

    Niros said:
    Noiembrie 22, 2010 la 8:31 pm

    Interesantă gândire, domnu’ Ionuţ. (Matei 7:15)

    Cypy said:
    Noiembrie 22, 2010 la 10:03 pm

    Buna, imi place blogul tau, daca te intereseaza un link exchange intra pe http://pegas-motorizat.blogspot.com/- P. M. – Ne amuzăm că nu-i impozabil!

      ionut andrisan responded:
      Noiembrie 23, 2010 la 8:01 am

      nu, mersi

    petruburac said:
    Noiembrie 23, 2010 la 12:07 am

    Ridica-ti privirea in sus, mai sus… Acolo e tinta unde si-a fixat-o Tatal tau pentru tine. Ti-a dat tot ce ai nevoie sa ajungi sus si sa iei cat mai multi cu tine.

    Deja ai urcat frumos. Ma bucur pentru tine.

    EstNordEst said:
    Noiembrie 23, 2010 la 4:03 pm

    Multi o pun pe seama zodiei (in cazul meu, Taur) insa cel mai mult ma ambitioneaza neincrederea celor din jur vizavi de anumite afirmatii ale mele?

    Este foarte simplu sa ma motivezi… este de ajuns sa-mi spui: „nu cred ca poti sa faci cutare lucru” sau „n-ai tupeu”… si in momentul ala, EU-ul din mine zice: „Eu? Te inseli, amice!” :))

Lasă un răspuns

