O pasta de dinti, doua ore de munca

Posted on

În ziua în care a aparut primul banner din viaţa blogului meu, a venit rândul să scriu articolul despre păcatul cu numarul 3 – iubirea de bani; ironică mai e soarta asta.

Azi dimineaţă m-am trezit în camera pentru care plătesc chirie 300 de lei pe lună. Am luat pasta de dinţi care costa 12 lei, periuţa care costa 15 lei şi m-am dus să mă spăl pe dinţii care daca ar fi să-i înlocuiesc aş da pe putin 200.000 de lei (noi!). M-am îmbrăcat cu tricoul care costa 60 de lei, bluza care costa 150 de lei, blugii care costa 150 de lei, ciorapii care costa 6 lei, tenisii care costa 140 de lei si geaca care costa 150 de lei. Mi-am luat rucsacul care costa 150 de lei, în el era o carte care costă 30 de lei, un pix care costa 2 lei, abonamentul la metrou care costa 27 de lei, cardurile pe care mai am vreo 200 de lei si cartela de pontaj care costă 50 de lei. M-am uitat la ceasul care costă 200 de lei. Era deja târziu. Mi-am luat telefonul care costa 3000 de lei, l-am pus în husa care costă 30 de lei, am luat cheile care au costat 5 lei fiecare şi am plecat. Ahh.. am uitat să acopăr pianul care costa 2000 de lei. Sper să fie atenţi băieţii. Laptopul care costa 2000 de lei parcă l-am închis. Da, pot pleca liniştit. Mi-am pus căştile care costă 150 de lei în ureche şi am dat drumul la muzica piratata, evident, pentru că dacă aş fi cumpărat-o m-ar fi costat pe puţin vreo 1000 de lei.  Si când mă gândesc că astea-s doar 15 minute din toată ziua de azi.

Cum să ţi se mai albească dinţii ăia dacă la fiecare spălare te gândeşti că 2 ore pe lună le munceşti pentru pasta aia de dinţi? Cum să mai dormi linistit cand stii ca pentru patul in care dormi muncesti aproape o săptămână din lună? Cum să te mai bucuri de viaţă când totul e calculat în ore de munca şi implicit în bani?

Asta e minte bolnavă!

Pare mica, dar e conturată bine linia dintre calculat şi zgârcit, dintre darnic şi risipitor, dintre iubitor de viaţă şi iubitor de bani.

14 thoughts on “O pasta de dinti, doua ore de munca

    Ovi said:
    Noiembrie 9, 2010 la 12:07 pm

    ce telef scump ai..
    a dat roade campania Apple de marketing…:)
    P.S- gusturile nu se discuta..eu nu as purta caramizi prin buzunar….

    ci doar samsung-c3300k (c vine de la champion..:)

    tbi said:
    Noiembrie 9, 2010 la 1:21 pm

    cam valorezi ce ai u pe acolo…;))

    cegasi said:
    Noiembrie 9, 2010 la 3:06 pm

    !nteresant! Imi place cum gandesti. Si mai ales cum scrii…cu doi de i…:)) ….;)

    Niros said:
    Noiembrie 9, 2010 la 7:14 pm

    Esti cam cheltuitor : telefon scump, casti de ascultat muzica scumpe, ţoale destul de scumpe…… Scumpa domne’ viata asta, scumpa !

    P.S. Cât e halatu’ , domne’ cât e halatu’ ??? 🙂

    ovideo said:
    Noiembrie 9, 2010 la 7:57 pm

    concluzie, daca vinzi telefonul dormi un an fara durere de cap.!!!

    hot_varza said:
    Noiembrie 9, 2010 la 10:50 pm

    Mey, daca vrei, iti zic io un loc de unde nu cumperi sosete cu 6 lei, ci doar cu 3😉
    :))))

      ionut andrisan responded:
      Noiembrie 9, 2010 la 11:14 pm

      poarta tu sosete din piata :))

    AcnA said:
    Noiembrie 9, 2010 la 11:49 pm

    =)) Ieri am venit de la Suceava in tren cu un tip care s-a laudat 7 ore si un sfert cu tot ce are…. masina cu numere de bucuresti, telefon, psp, laptoape, apartament la care plateste chirie 350 de euro… and so on and so forth… am crezut ca o sa ma spanzur cu o perdea din tren
    Am intrat pe blogul tau.. si am luat-o de la capat:))… acum am 10 metri de cablu de retea si ma uit cu jind la ei:))
    P.S.:Inteleg scopul articolului… si nu-l interpretez ca pe o lauda pentru ca am impresia ca te cunosc oarecum (cel putin ca blogger).. Dar daca n-ai fi tu… (nici eu n-as fi eu…:))).. maine ai vedea in adevarul de seara :Shock, studenta de la …. spanzurata cu cablu de retea:))

      Dan said:
      Noiembrie 10, 2010 la 10:53 am

      tipu vroia si el sa te combine…:) isi facea publicitate…
      si eu am BMW de 40 mii euro…dar sunt cam scund 1,70..-pentru unele…:(
      dar asta e singurul meu pacat…in rest..sunt un gentlemen desavarsit…
      programator web 1500 euro/luna–serios-30 ani
      daca vrei lasa o adresa de mail..ceva…

        AcnA said:
        Noiembrie 10, 2010 la 6:36 pm

        Nici tu nu pricepi că nu mă interesează? Maşina aia n-o să îmi ţină de foame, de plictiseală… bla bla.
        Altceva ce mai oferi?:)

        ionut andrisan responded:
        Noiembrie 10, 2010 la 9:39 pm

        Bai asta nu-i site de matrimoniale

        Dan said:
        Noiembrie 11, 2010 la 12:17 pm

        Altceva ..dragoste multa…

    Daph` said:
    Noiembrie 10, 2010 la 9:09 pm

    Ce pian ai tu de costă mai puțin decât un aifon?

      ionut andrisan responded:
      Noiembrie 10, 2010 la 9:38 pm

      intrebarea trebuia pusa invers: ce aifon ai tu de costa mai mult decat un pian? :)) – pian digital

Lasă un răspuns

