Contabilitate

Posted on

„Vine o vreme
Când trebuie să tragem sub noi
O linie neagră
Şi să facem socoteala.

Câteva momente când era să fim fericiţi,
Câteva momente când era să fim frumoşi,
Câteva momente când era să fim geniali.
Ne-am întâlnit de câteva ori
Cu nişte munţi, cu nişte copaci, cu nişte ape
(Pe unde-or mai fi? Mai trăiesc?)
Toate acestea fac un viitor luminos-
Pe care l-am trăit.

O femeie pe care am iubit-o
Şi cu aceeaşi femeie care nu ne-a iubit
Fac zero.

Un sfert de an de studii
Fac mai multe miliarde de cuvinte furajere
A căror înţelepciune am eliminat-o treptat.
Şi, în sfârşit, o soartă
Şi cu încă o soartă (de unde-o mai fi ieşit?)
Fac două (Scriem una şi ţinem una,
Poate, cine ştie, există şi viaţă de apoi).”

Marin Sorescu


3 thoughts on “Contabilitate

    EstNordEst said:
    Octombrie 28, 2010 la 11:24 am

    Marin Sorescu… prea sublim pentru zilele in care traim…

    AcnA said:
    Octombrie 29, 2010 la 9:06 pm

    Cine a zis activ = pasiv şi-a pus viaţa în balanţă şi a judecat…

    Andrei said:
    Octombrie 30, 2010 la 7:42 pm

    Si asa se realizeaza un rulaj debitor sau creditor.

Lasă un răspuns

