Pentru El cine exista?

Posted on

Am avut ieri o mica discuţie cu nenea Florin, discuţie în care am prezentat un proiect micuţ care să ajute cumva un proiect mai mare, apoi am continuat printr-o discuţie simplă prin care să aflăm mai multe unul despre celălalt (bine, mai mult el despre mine). Am rămas surprins ca în decursul întâlnirii m-a întrebat de cel putin 3 ori daca am nevoie de ceva, dacă pot fi ajutat cu ceva eu (nu doar proiectul). Am zâmbit de fiecare data spunând că am tot ce îmi trebuie. Mi-am dat seama că era învăţat ca oamenii să vină la el cu probleme, cu solicitări, cu nevoi şi interese. Cum am ieşit de acolo m-am întrebat oare câţi oameni au trecut pragul ala pentru a rosti o simplă apreciere, o simplă mulţumire sau pur şi simplu, doar din dragoste si interes pentru nenea Florin.

Era seara şi mă rugam. Eram cu mintea total în altă parte. Deodată m-am oprit aproape speriat. Îmi dădusem seama că toate propoziţiile pe care le spuneam începeau cu „dă-mi” sau cu „te rog”.
Oare cum s-a simţit Dumnezeu în seara aia?
Am şi uitat că să te rogi nu înseamnă doar să ceri şi să mulţumeşti ci e cu mult mai mult. Există prieteni care sunt gata sa renunţe de multe ori la ei pentru mine. Pentru ei exist eu să-i mai întreb cum se simt. Există oameni cum e nenea Florin care şi-au făcut un reflex din a ajuta. Lui îi mai întindem noi o mână prietenoasa. Insă, există Dumnezeu care şi-a făcut un scop din fericirea noastră şi zi de zi repară ce stricăm noi ca să ne fie tot nouă bine.
Oare cum se simte Dumnezeu acum? Pentru El cine există?

5 thoughts on “Pentru El cine exista?

    Ovi said:
    Octombrie 21, 2010 la 12:18 pm

    o are pe maica precista-Maria- pe Isus…are ingeri de controlat…

    […] This post was mentioned on Twitter by mihaivoiculescu and Dragos Dogaru, ionut andrisan. ionut andrisan said: Pentru El cine exista ? http://bit.ly/9EBwgo […]

    maya said:
    Octombrie 21, 2010 la 2:51 pm

    in existenta suntem toata creatia…in prezenta Lui sunt doar crestinii adevarati!!
    Imi place ce ai scris, felicitari🙂

    Oana M. said:
    Octombrie 21, 2010 la 10:29 pm

    Cred ca ar trebui pe noi sa ne aiba,adica ne are.Dar depinde noi cat lasam sa ne aiba.
    Se bucura mult cand stam la Tronul Lui,se bucura pentru creatia Lui care e minunata.

    Delia Filip said:
    Octombrie 23, 2010 la 9:33 am

    zambesc.

Lasă un răspuns

