O ruleta

Îmi amintesc sâmbăta aia când am fost acasă şi am văzut câta treabă am.  N-am vrut să lucrez singur şi l-am sunat pe Marius.  Avea şi el treabă, dar a renunţat la el pentru mine.  N-a fost prima dată.  Într-o zi m-a sunat el şi m-a rugat să-l ajut la ceva. Aveam treabă, dar n-am renunţat la mine pentru el.

Îmi amintesc când am rămas fără bani şi l-am sunat pe Tibi, evident, să-mi împrumute vreo 200 de lei.  Mi-a spus că doar 200 mai are, însa mi-i dă dacă am nevoie.  Mi i-a dat pe toţi şi el a ramas fără.

Eram în oraş, fără treabă. L-am sunat pe Ovidiu L să ieşim la un suc.  Mi-a spus că are treabă, dar i-am spus că vreau să vorbim. În 10 minute era în oraş, lăsând treburile neterminate acasa; pentru mine.

Eram puţin deprimat din cauza unei situaţii.  Voiam să vorbesc cu cineva. Am căutat-o pe Delia deşi ştiam că şi ea era praf. A renunţat la supărarea ei să mă asculte pe mine şi să-mi spună 2 vorbe bune.

Era 11 noaptea şi voiam să mă plimb. L-am sunat pe Ionuţ. Dormea.  S-a trezit şi a stat cu mine până la 3 dimineaţa. A doua zi mergea la munca de la 7.

Era sâmbătă şi până seara trebuia sa termin nuntologul. Aveam nevoie de o fată pentru filmare. Am sunat-o pe Dana. Era la serviciu. S-a învoit şi a venit să mă ajute.  Dupa ce am terminat filmările şi a trebuit să merg să fac editarile, Dana ştiind că-s rupt de somn mi-a scris mesaje tot la jumatate de oră să vadă cum merge treaba. M-a ţinut treaz până a fost sigură că am terminat proiectul.

Aveam nevoie de un sfat. M-am dus la Ovidiu C la serviciu.  Învăţa că avea examen următoarea zi.  A închis cărţile şi a vorbit cu mine; până la 5 dimineata.  Nici nu l-am întrebat ce a facut la examenul ăla.

Ştiu, sunt un prieten groaznic şi da ştiu, am nişte prieteni extraordinari.  Însă, cum poate dovedi cineva mai mult încrederea şi prietenia daca nu renunţând la el pentru tine?  Eu aşa îmi măsor prietenii.

Thank you guys 🙂


8 responses to “O ruleta

Lasă un răspuns

