Un titlu de viata

Ideea de azi e simplă, e veche şi e ştiută de toţi.  Mulţi prieteni mi-au spus că vor să-şi facă blog considerând ca ar putea promova binele cumva prin scris.  Răspunsul meu a fost de fiecare dată acelaşi: Ce-ţi spune viaţa? Ai avea ce scrie?

E uşor să fii idealist, e uşor să scrii despre „defectele de umanitate” , mai greu e când trebuie să te confrunţi cu toate lucrurile astea şi  să te lupţi cu ele.   Erou nu e scriitorul, ci personajul din poveste.  Atât timp cât nu trăiesc ceea ce scriu, valoarea scrierilor e una pur artistică, valoarea mea e exact zero, pentru că nu ştiu dacă din cei 200 de oameni care-mi citesc zilnic articolele se găseşte vreo unul care să se gândească la mine în timp ce citeşte şi mă bucur dacă nu e nici unul. Aici nu eu trebuie să ies in evidenţă.   Cu toate astea, în momentul în care accept că ceea ce scriu, scriu pentru mine în primul rând, că toate sfaturile mi se aplică şi mie şi mai ales dacă mă zbat să trăiesc ceea ce scriu, atunci toată colecţia asta de articole prinde valoare.

Sunt conştient că nu voi schimba lumea scriind, sunt conştient că cei mai mulţi consideră că blogul ăsta e ca o mărturisire a păcatelor mele, nicidecum ceva ce s-ar aplica într-o arie mai largă şi în parte au dreptate.  Nu încerc să impun standarde idealiste celor din jurul meu pentru ca ei să se schimbe, apoi după ce se schimbă ei să mă alătur şi eu spiritului de turmă corectându-mi viaţa, ci mersul e exact invers. Aici incerc să-mi impun mie un standard corect de viaţă pe care să-l respect în primul rând eu, apoi cei din jurul meu să vadă în viaţa mea (nu doar în blogul meu) ceva diferit care să-i motiveze la a fi mai buni.

Vreau să dau valoare scrisului trăind frumos. Vreau ca înainte să scriu, viaţa mea sa spună ceva.


Lasă un răspuns

