Stimati domni, Eu

Posted on

Citind presa de dimineaţă am văzut tot felul de ştiri despre tot felul oameni. Un ziar care ieri scria despre soţia lui Mutu că ar fi însărcinată, astăzi spunea că de fapt nu e.  Nu citesc can-canuri şi nu mă interesează vieţile vedetelor, cu toate că de multe ori îmi atrag atenţia anumite tiluri scrise mare în libertăţile oamenilor din metrou.  S-a tot scris şi s-a tot vorbit despre nocivitatea bârfelor şi ale ştirilor de la ora 5, însa n-a avut cine asculta; până la urma toate astea nu fac decât să creeze în noi imaginea de sine a unor oameni prea buni pentru lumea asta rea. (ha!) 

Am fost impresionat cand am citit ceva din biografia lui Chesterton (scriitor englez).  La un moment dat cei de la London Times i-au cerut să scrie un eseu cu tema   „Ce nu e in regula cu lumea? „. Acesta le-a trimis un  raspuns care m-a frapat:

„Stimati domni,
Eu.
Cu aleasa consideratie, G. K. Chesterton”

4 thoughts on “Stimati domni, Eu

    Aurelian said:
    Octombrie 4, 2010 la 9:45 am

    Mai bine hartie igienica decat „ziare” fara rost..

    Delia said:
    Octombrie 4, 2010 la 10:15 am

    De doua ori genial! brava Iionut!

    Andrei said:
    Octombrie 30, 2010 la 7:25 pm

    Chiar mi-a placut !

    corneliurotar said:
    Noiembrie 1, 2010 la 2:34 pm

    G. K. Chesterton acesta are tendinţe filozofice, unele extrem de tranşante aş spune

Lasă un răspuns

