Proba 1

Am incercat sa urmez exemplul lui Teo si mi-am reprogramat toti banii astfel incat 10% din toate veniturile sa-i pot da mai departe altora care au mai mare nevoie. Nu stiu daca sa ma mir sau nu, dar in urma refacerii bilantului am constatat ca pur si simplu cei 10% daruiti nu-mi strica cu nimic planul de pana acum, ba din contra. Am descoperit calcule gresite, bani neprogramati.. pur si simplu parca mi s-au inmultit banii.. Imi permit sa dau cei 10% si la finalul bilantului, in iunie 2011 raman cu mai multi bani decat ramaneam inaintea programarii celor 10%.

Nu face sens, insa nici nu trebuie! Se pare ca Teo a avut dreptate.

It’s amazing!

9 responses to “Proba 1

Lasă un răspuns

