Cinci lei pe-un zambet

Publicat pe

Dimineata asta nu mi-a fost foame. Cam in fiecare dimineata ma duc si-mi cumpar un sandwich si-o doza de cola de la fatuca aia de sta langa trepte la M2 in Unirii. Dimineata asta statea singura, cu o casca in ureche si cu acelasi zambet pe fata.  Stiam sigur ca daca merg imi spune – buna dimineata- pentru ca asa face in fiecare zi.   M-a vazut de la distanta si a zambit din nou, asteptandu-ma.  Azi n-am dat 5 lei pe-un sandwich si o cola, azi m-am dus pentru un zambet si pentru un – buna dimineata-.  Sandwichul si cola le-am considerat un bonus.

Exista gesturi mici care fac diferente mari.  Intotdeauna am ales sa-mi fac cumparaturile in magazinul unde vanzatoarea zambeste si multumeste dupa ce ii dau banii .  Intotdeauna e important restul ala de 30 de bani pe care unii ti-l dau, altii nu.  Intotdeauna ma binedispune un email care incepe cu „salut” si se termina cu „o zi buna”.  Intotdeauna am apreciat oamenii care stiu sa zica un multumesc dupa ce le semnez actele. Intotdeauna mi-au placut oamenii care saluta si care raspund la salut.

Polititetea m-a cucerit intotdeauna, iar daca la politete mai adaugi si o fata luminoasa insotita de un zambet, m-ai castigat.

Inca ma intreb de cate ori sa salut pe cel care nu-mi raspunde niciodata?

14 gânduri despre „Cinci lei pe-un zambet

    GICU a spus:
    Septembrie 3, 2010 la 9:42 am

    nu treb sa saluti pe nimeni…pierzi timpul…
    poate ca lumea are treaba…se gandeste la ceva abstract…
    nu mai bea cola..ca-ti distrugi organismul…
    zeama de lamaie cu apa si cu miere…

    conea a spus:
    Septembrie 3, 2010 la 9:42 am

    de 70 de ori cate 7😀

      ionut andrisan a răspuns:
      Septembrie 3, 2010 la 9:48 am

      asta-i un numar care depaseste capacitatea mea de intelegere

    colaholicu a spus:
    Septembrie 3, 2010 la 9:49 am

    auzi, ma, tu te dai la fatuci de la metrou?

      ionut andrisan a răspuns:
      Septembrie 3, 2010 la 9:55 am

      nee.. la sandwichuri :))

    Delia Filip a spus:
    Septembrie 3, 2010 la 10:10 am

    :))cine e Gicu?

    Corneliu a spus:
    Septembrie 3, 2010 la 11:41 am

    „…iar daca la politete mai adaugi si o fata luminoasa insotita de un zambet, m-ai castigat” Esti neinsurat, de aia te gandesti la fete luminoase..

      ionut andrisan a răspuns:
      Septembrie 3, 2010 la 11:50 am

      faţă. nu fata, nu fâţă, nu fiţă, nu fătă :))

    conea a spus:
    Septembrie 3, 2010 la 11:55 am

    oricum se gandeste la „fete luminoasa” pentru ca „oricat de greu ne-ar fi ori valuri de-ar veni o sanse intotdeauna va fi!”
    (cei care vor dori sa foloseasca compozitia de mai sus, sunt invitati sa dea cu seama la mine pentru a primi aprobare)

      ionut andrisan a răspuns:
      Septembrie 3, 2010 la 12:02 pm

      capodopera creatiilor tale, asa-i?

      Corneliu a spus:
      Septembrie 3, 2010 la 12:28 pm

      de ce, conea, ai si tu o prognoza luminoasa co vorbele-ti de duh?😛 :))

    conea a spus:
    Septembrie 3, 2010 la 2:14 pm

    prognoza mea e atat de viguros conceputa la nivel de idee nonverbala incat ori trebuie sa mai citesc niste biblioteci ori trebuie sa invat delfineza pentru a o putea exprima cumva.
    =))

    AcnA a spus:
    Septembrie 5, 2010 la 9:35 pm

    🙂 Salut! (Of.. s-ar putea să nu-mi iasă… n-am sandwichuri.. dar am ciocolată… asta nu înseamnă că-ţi dau:) )
    Hm.. răspunsul îl găseşti în basme… 3. E scuzabil când poate nu te aude sau vede ori poate e absent, după a treia încercare chiar e nesimţit şi nu mai merită efortul.

    Petru Burac a spus:
    Septembrie 6, 2010 la 8:51 pm

    Cine nu ma vede sa-mi raspunda la salut, ma bag in fata lui/ei…si o trezesc. Majoritatea raspund cu un zambet…:)

Lasă un răspuns

