Doua dejte sus!

Deci tot imi propun de multa vreme sa dau niste telefoane anumitor oameni sa bem un pepsi rasucit twist impreuna, insa nu mai reusesc sa-mi fac timp.  M-am gandit ca poate daca le dau cate un buzz aici pe blog, vor sti ca-s luati la ochi. Asa ca:

Iosif si Filip, am chef sa rad cu voi. 

Cornel recunoaste ca si tu ma ai in vizor!

Gabi prin mai cred ca ne-am vazut ultima data, nu?

Cristi poi da noi suntem oameni sa ne vedem doar cand se joaca mafia?

Delia – doua dejte sus!

Paul, cand vei citi asta, sa-ti aduci aminte ca noi ne intalneam in fiecare luna. Din aprilie pana acum.. e ceva mai mult de o luna. Nu mai dam si noi de-un tenis?


5 responses to “Doua dejte sus!

Lasă un răspuns

