10 frumosi

Iosif se gandeste sa-mi cumpere un cadou, cred. M-a pus sa scriu pe blog 10 lucruri care imi plac.  Sper sa ma incadrez in bugetul lui de programator.

1. Imi place muzica.  M-as simti vinovat daca ar trece o zi fara sa chinui ori pianul, ori chitara, ori flautul.

2. Imi place sa ma joc cu mintile oamenilor.  Sa-i conving de lucruri pe care nici eu nu le cred cateodata, doar de dragul de a  ma simti stapan. (Doamne iarta-ma!)

3. Imi place sa fac mancare cand nu mi-e foame. Ma face sa ma simt liber.

4. Imi place sa conduc, chiar daca n-am permis (Doamne iarta-ma, iar!)

5. Imi place cand trebuie sa-mi pun mintea la contributie si sa fiu creativ.  – Urasc munca aia care nu-mi solicita creierasul deloc.

6. Imi place drumul de la Bucuresti la Suceava.

7. Imi plac oamenii ambitiosi si harnici.

8. Imi place Herastraul. Imi place mult Herastraul.

9. Imi plac bancurile bune, complicate sau seci. Tot timpul cand se spune un banc de-asta ai ocazia sa razi si de nedumerirea unei persoane care nu s-a prins.

10.  Imi place sa stau singur intr-un pub, sa-mi savurez limonada la bar, singur, si langa mine sa se aseze o tipa draguta care sa se uite la mine, si eu sa mai comand o limonada si spre dezamagirea ei, s-o beau tot eu, si dupa ce se mai uita la mine de cateva ori asteptand sa-i zic ceva si vede ca nu zic nimic sa se ridice sa plece. Dupa ce face 2 pasi eu sa o intorc din drum spunandu-i ca si-a uitat limonada, evident ca ea se intoarce  din drum razand si se aseaza inapoi la locul ei.  Continuarea nu pot sa v-o spun ca nici in film n-o arata.

Hai Cornel, recunoaste ca vrei sa scrii ce-ti place, mai ales ca in doua saptamani si-un pic e ziua ta. Hai, bucura-te si viseaza si tu.


9 responses to “10 frumosi

  • Colaholicu

    Tare aia cu jucatu’ cu mintile oamenilor :))). Ca hypnotoad din futurama

  • GICU

    vise taica vise…
    pick-up manual de citesti / fetele le cuceresti / mai mai
    http://artaseductiei.ro/
    P.S- de cand ti-ai remodificat postul in care inserezi in „multumesc” si apoi sa-mi scoti ochii ca mi-ai zis multumesc–ca era pe bune..etc.esti in categoria -sfertodoct-semidoct-..- .
    ..NLP treb sa stii ca sa te aperi de manipulatori…nu sa te joci cu mintile oamenilor- raule.vezi ca inventatorul NLP=ului e un om de nimic in viata reala….

    • ionut andrisan

      You’ve got a problem dude. N-am modificat nici un comentariu. De la inceput era cu „multumesc”, dar in fine..

      • GICU

        pai doar ce ai declarat….
        „2. Imi place sa ma joc cu mintile oamenilor. Sa-i conving de lucruri pe care nici eu nu le cred, doar de dragul de a ma simti stapan.”

        am vederea periferica f dezv…nu imi scapa cuvintele…:)..dar asta e…mai gresim..
        ce conteaza e sa privim in interiorul nostru cu drag si sa dormim bine…
        oricum eu fac doar observatii parerile mele..nu te critic… :))
        doar dau sentinte, incadrez…:)

        cadou pt tine-sa te calmezi..

  • GICU

    cadou pt tine-sa te calmezi

  • alexandra k

    🙂 de ce vrea sa-ti cumpere un cadou???…de ce nu am invatat si eu sa cant la pian??…de ce nu am vazut inca Herastraul??..de ce eu sunt persoana care nu se prinde la bancurile complicate si seci??…din prima …de ce eu inca nu am vazut filmul asta inca, si nu -i stiu nici continuarea??…de ce vreau si eu sa stiu in ce data exact e ziua lui Cornel??? si mai ales…de ce visez mereu atat de multe si cu ochii deschisi????

  • Bedri Beia

    Mi-ar place să ştiu să cânt la pian… Singura experienţă cu pianul, era în biserica în care făcea bunica curăţenie. Mă chinuiam să reţin ordinea în care am apăsat pe clape fiindcă mie îmi părea că sună a ceva.
    Baftă în continuare.

Lasă un răspuns

