30 de urati

Si acum, sa-mi onorez promisiunea facuta, am sa raspund provocarilor lansate de Cristi si Corneliu si anume sa vorbesc despre 30 de lucruri care nu-mi prea plac. Mi-ar fi fost mai simplu cred sa formez 30 de categorii de lucruri si pentru fiecare sa pun cate 30 de lucruri. Am sa vorbesc de oameni, nu de lucruri.

1.  Nu suport cand cineva spune despre mine ca n-as fi in stare sa fac ceva.
2. Poate sa-mi spuna ca-s gras, ca-s urat, ca-s nebun,  ca-s ingamfat, ca-s cu nasul pe sus, insa cand imi spune ca-s prost – ala se cheama atac la persoana
3.  Cer destul de rar ajutorul cuiva, si cand o fac, in general ma adresez celor pe care i-am ajutat si eu la randul meu. Urasc cand sunt refuzat.
4. Cand vad pe cineva facand o gafa, ii zic. In momentul in care nu recunoaste, desi am vazut cu ochii mei, ma apuca transpiratiile.
5.   Daca te vad aruncand pe jos punga de la shaorma care-ti intretine burdihanul cu buricul gras care iese de sub tricou, desi ai cos de gunoi la 1 metru de tine, ma apuca scarba.
6.  Aproape ca ma enervez cand vad pe cineva imbracat ca la sapa, care sustine sus si raspicat ca ala e stilul lui.  – REBU & ROSAL Style I guess.
7.  Mi-e destul de greu sa accept narcisimul nejustificat.
8.  Nu suport emoizii care nu fac decat sa se planga zi si noapte ca viata e nedreapta cu ei.
9. Nu-mi plac leprele – adica oamenii care nu muncesc si asteapta toata viata de la mama si de la tata sa le trimita pachetelul cu pateu si branza.
10.  Nu-mi place si nu accept sa aud ca un prieten de-al meu e vorbit de rau – fie ca-i pe drept sau pe nedrept.
11.  Nu-mi plac oamenii care isi cauta intotdeauna circumstante atenuante pentru toate esecurile.
12.  Nu-mi plac oamenii care nu isi asuma responsabilitatea pentru faptele lor.
13.  Nu-mi plac egoistii.
14.  Urasc cand un om e acuzat de ceva si sa se scoata pe el arata cu degetul inspre altul.
15.  Nu-mi place sa astept. Nu-mi plac oamenii nepunctuali.
16.  La ce bun sa vina cineva la mine sa-mi dea lectii de viata, cand el pana la 25 de ani a avut un singur lucru de facut: sa manance tot din farfurie. Serios acum? Doar de dragul de a ma enerva?
17.  Nu-mi plac victimile.
18.  Nu-mi place cand cineva confunda gusturile personale cu adevaruri general valabile – remarci gen – sarmalele sunt mai bune decat lasagna.
19. Nu-mi plac opiniile bazate pe reviste si documentare de la TV.   „E mai fain in Barcelona decat in Londra. – Serios? Cand ai fost in orasele astea? – Niciodata. – Atunci? – Pur si simplu stiu.”   ” Loganul e mai bun decat Trabantul. – Ai avut si Logan si Trabant? – Nu, nici permis n-am. – Atunci? – Stiu eu ca-i asa”   Argumentele de genul – „Sigur e asa”, „asculta la mine”,  ” ba, tu nu ma contrazice ca stiu mai bine”, etc – ma fac sa-l consider pe nenea cu pricina un semi-retard.
20.  Vine omul cu cioara verde. Imi zice ca-i papagal. Spal cioara, dovedindu-i ca nu-i papagal.  Ma acuza ca invart lucrurile cum vreau eu ca sa ies eu bine.    Urasc oamenii care nu-s in stare sa recunoasca atunci cand n-au dreptate si nu-s in stare sa accepte un adevar dovedit atunci cand e contrar cu preconceptiile lor.
21.  Am prieteni care-s infipti bine in muzica.  Nu se trezesc niciodata sa-mi dea lectii, desi ar putea s-o faca, in schimb se trezeste Ionica a lu Anisoara sa-mi spuna ca Gigi de la Covasna da clasa celor din Green day sau lui Toby Mac.
22.  Nu-mi place critica venita din partea strainilor.
23.  Nu-mi place cand prietenia e confundata cu lipsa de recunostiinta.
24.   Nu-mi plac oamenii neechilibrati.
25.  Nu-mi plac oamenii iresponsabili – adica aia care isi lasa factura la lumina neplatita ca sa mearga la un sprit cu bautura spirtoasa Aro la crasma la Schiopu.
26.  Nu-mi plac oamenii care, dupa ce se casatoresc, nu mai au timp de un suc la plic o data la 3 luni.
27.  Nu-mi plac oamenii care, dupa ce se casatoresc,  ies la un suc la plic de 3 ori pe zi cu baietii din fata blocului.
28.  Sa mai zic ceva de cocalari, manelisti, huligani si tot felul se subspecii involuate din om?
29.  Nu-mi plac oamenii care se comporta urat cu parintii lor. Nu suport lipsa de recunostiinta si respect fata de parinti.
30.  Nu-mi plac jegosii; la propriu. Adica aia care n-au auzit de apa calda, pasta de dinti, sapun, dero, etc.

Si eu sunt curios cam ce-ar scrie Cornel, Delia, Iosif sau Alina atunci cand se refera la 30 de lucruri, atitudini, etc pe care nu le suporta.


7 responses to “30 de urati

Lasă un răspuns

