Info

Publicat pe

De data asta nu scriu de pe scaunul confortabil de la biroul meu pe care-mi tin picioarele, ci scriu cu mainile aproape paralizate de la tarnacop si bicamer.  Azi mi-am readus aminte cum era cand munceam cate o zi lumina pe santier. Acum nu mai am precizie la lovit cu ciocanul, nu mai am rezistenta la munca, indemanarea e praf si imaginatia lipseste cu desavarsire in lucrurile astea.  Mi-e rusine sa spun ca dupa 10 ore de munca ma simt de parca as fi spart la dalta Everestul.

E aproape jumatatea vacantei.  Am cheltuit deja mai multi bani decat imi planificasem pentru toata vacanta. Nu-i bai.

Voiam doar sa scriu ca inca n-am murit si ca am sa raspund la provocarile lasate de cristi si corneliu in scurt timp.

Mult spor!

7 gânduri despre „Info

    petruburac a spus:
    Iulie 29, 2010 la 10:46 pm

    Mah, sa traiesti pana ne vedem…:)… Ca dupa orisicum ne vedem.

    miscellaneous11 a spus:
    Iulie 30, 2010 la 7:45 am

    Spor si tie !🙂

    Delia Filip a spus:
    Iulie 30, 2010 la 1:14 pm

    Ai grija de tine mai!E concediul tau, lasa tarnacopul putin!

      ionut andrisan a răspuns:
      Iulie 30, 2010 la 4:51 pm

      Nu incurajati lenea, domnisoara!

    vero a spus:
    Iulie 30, 2010 la 6:58 pm

    :))…de fiecare data cand iti citesc…”capitolele vietii”…ma bine dispui..:)),,,foarte,,natural..:)..continua asa…DOMNUL SA ITI FIE DESFATAREA:)

    krossfire a spus:
    August 2, 2010 la 7:56 am

    Las ca si biroul tot tarnacop e…doar ca loviturile sunt mai lente si mai agonizante. Vacanta placuta in continuare🙂

      ionut andrisan a răspuns:
      August 3, 2010 la 6:41 pm

      tenchiu

Lasă un răspuns

