O veste buna

Posted on

Voiam sa scriu despre nenea de ieri care povestea oarecum dezamagit ca i-au taiat patronii de la firma lui 1/3 din salariu, dar care totusi isi pastra o oarecare multumire pentru ca inca are un serviciu.  Ramasese singurul din echipa lui care nu fusese dat afara.   E un caz clasic in care singura multumire e ca se putea si mai rau.  Ma gandeam azi ca parca numai lucruri urate se intampla in jur.  In toate difuzoarele se aud numai vesti de genul – scumpiri, disponibilizari, reduceri salariale, sinucideri, crime, catastrofe naturale, atentate, etc. M-am cam saturat.

Am o idee de un mic proiect.  Un blog nou, insa unul diferit. Un blog care in mod sigur n-ar atrage mii de vizite pentru ca ar fi un blog din care ar lipsi complet senzationalul.  Ma gandeam, cum ar arata un blog in care sa fie selectate si promovate doar lucrurile bune care se intampla?  Asa mi-as dori sa pot citi zilnic un blog in care sa fie stiri de genul – ieri 10 persoane si-au gasit serviciu, astazi un barbat a dus un buchet de flori sotiei lui, copilul vecinei mele s-a nascut fara probleme si sanatos.

Stiu, suna banal, suna ireal, insa m-am saturat sa respir jegul promovat de dejectiile de la ora 5, de ghena aia numit -ziar –   si nu mai vreau sa stiu fiecare topor infipt in capul vreunei babe in nu stiu ce sat.

Vreau sa ma bucur pentru altii. Vreau sa se bucure altii pentru mine. Vreau o veste buna.

PS:  desi e ora 11:30, astazi n-am gasit nimic in presa despre vreo scumpire sau despre vreo noua taxa.   (daca voi ati gasit, nu vreau sa stiu! )

5 thoughts on “O veste buna

    […] This post was mentioned on Twitter by Iosif Murariu, ionut andrisan. ionut andrisan said: #pe blog – o veste buna – http://bit.ly/dBU4Cj […]

    O veste buna - Ziarul toateBlogurile.ro said:
    Iulie 20, 2010 la 11:21 am

    […] O veste buna Tue Jul 20, 2010 11:29 am Voiam sa scriu despre nenea de ieri care povestea oarecum dezamagit ca i-au taiat patronii de la firma lui 1/3 din salariu, dar care totusi isi pastra o oarecare multumire pentru ca inca are un serviciu.  Ramasese singurul din echipa lui care nu fusese dat afara.   E un caz clasic in care singura multumire e […] […]

    GICU said:
    Iulie 20, 2010 la 11:52 am

    da doame euro la 8 lei :)…venituri in euro..:)

    Niross said:
    Iulie 20, 2010 la 12:00 pm

    Vestea buna este ca inca mai traim sa vedem, sa auzim, sa simtim, sa mirosim si sa gustam. Vestea proasta este ca traim in …. ROMANIA. Deci, oricum ai incerca, tot nasol este !

    suceava said:
    Iulie 22, 2010 la 5:11 pm

    binele poate insemna ceva pentru tine, iar pentru altul, complet altceva. e subiectiv. la fel ca si frumosul. dar din cate stiu eu …parca era o emisiune la antena 1 ce vroia sa promoveze ..binele , sau ma insel ?

Lasă un răspuns

