Nu vreau sa cresc mare.

Dimineata m-a sunat mama. Mi-a spus ca n-a ajuns apa pana acolo.  Mirat am intrebat care apa.

In ultima perioada am fost cam absent din online si destul de neinformat cu privire la ce se mai intampla.  Cand am deschis readerul dimineata asta m-am ingrozit.  Dupa o luna in care am crezut ca singurele probleme ale Romaniei le reprezinta faptul ca Simona Senzual a renuntat la verigheta si ca  Diaconescu a fost arestat pentru nu stiu ce santaj (informatii culese din ziarele colegilor de metrou) mi-am dat seama ca in prapastie eram acum o luna si parca ne-am luat toti cate un harlet si tot adancim groapa.  Reduceri salariale, majorare de TVA, taxa de solidaritate, RCA aproape dublat,  explozie euro si dolar, promisiuni de disponibilizari, etc si pe langa toate calamitatile astea artificiale cauzate de nenii care se fac ca ne mana tara, mai e si seria asta de inundatii care lasa oameni doar cu pantalonii de pe ei si cu temelia de la casa.

Dupa ce am citit 10 articole din presa si blogosfera am dat rapid -mark all as read- ca nici nu mai vreau sa stiu.  E deprimant de-a dreptul.  Astea ma fac sa ma simt vinovat ca-mi permit o sticla de cola si o shaorma la izmail, ca am bani de aruncat pe un fotbal la sintetic si sa nu mai zic de planificari de vacante, etc.

Multumesc Doamne ca mie nu mi-a scazut nimeni salariul, ca n-am de platit taxa de solidaritate, ca RCA-ul meu nu s-a scumpit, ca explozia asta euro ma afecteaza direct destul de putin,  ca inundatiile mi-au ocolit casa si ca problemele mele sunt inca mici. Nu vreau sa cresc mare. AMIN!


7 responses to “Nu vreau sa cresc mare.

Lasă un răspuns

