Ceaiul de la ora 5

Posted on

Cornel e unul din prietenii mei buni din Bucuresti. Cu el petrec macar vreo 2-3 ore pe zi si magar cum sunt abia acum i-am dat posibilitatea sa scrie pe blogul meu..

Camera umplută până la refuz de o caldură sufocantă, geme pe acordurile smulse din clapele pianului și corzile chitării de Ionuț și Matei. Mă gândesc încă odată cât de frumoasă poate fi exprimarea prin muzică.
-Bă, ia-ți rolele și apoi să treci pe la mine să mergem în parc! zise Ionuț, în stilul lui caracteristic, iar eu, abandonez cu părere de rău un pachet de biscuiți și-mi iau tălpășița la cămin, de unde revin echipat corespunzător.
Ajungem la 41. Ne urcăm. Ionuț e pe role, eu le am în rucsac. Începe discuția.
-Bă, a fost noaptea devoratorilor de….
-Publicitate! zise o fată din dreapta mea, stânga lui Ionuț. E brunetă cu ochii mari și rotunzi. Zâmbește cumva complice în direcția noastră. Eu, destul de tulburat, privesc la Ionuț, el însă continuă imperturbabil:
-Comedie! Devoratorilor de comedie! A fost și aia a devoratorilor de publicitate, dar eu zic de comedie!
-Ah, credeam că…exclamă fata încurcată, apoi roși ușor.
Simt un imbold destul de puternic să schimb subiectul, și întreb:
-Dar Ruben a fost în Cora?
-Da io știu? De fapt cred ca a fost, că apa WINNY doar acolo se vinde…cum bă să cumperi produse WINNY !?!?
Trag cu ochiul la fata de langa noi, face eforturi disperate să nu râdă, Ionuț si-a dat și el seama și mă privește mulțumit. Îmi închipui că se gândește la cât de bine e să fii bărbat.
-Când mergem la ștrand?
-Joi.
-Dar noaptea.
-Da…noaptea…

conea

3 thoughts on “Ceaiul de la ora 5

    petruburac said:
    Iunie 15, 2010 la 11:02 am

    Sper ca exista o continuare, nu? Acesta pare doar un articol pilot.

    simona said:
    Septembrie 17, 2010 la 8:19 am

    chiar ca i bine sa fii barbat :))

    Cristian Voiculescu said:
    Februarie 15, 2012 la 8:11 am

    Bun asa🙂 La mai multe, Cornel!

Lasă un răspuns

