Mi-a venit perioada ( 2 )

Exista perioade cand viata iti intinde examene. Eu sunt intr-o perioada de-asta si asa imi explic inactivitatea din viitor. Viata mi-a intins 14 examene in perioada asta. Urati condoleante timpului meu liber si cateodata, cand imi voi permite sa-mi scot nasul din carti si sa mai dau cate-o tura pe la bucatarie, sau pe la baie, daca-mi vine in minte vreo idee, atunci am s-o scriu aici. Pana atunci lipesc din nou pe usa semnul: ” Nu deranjati! Mi-a venit perioada!

4 responses to “Mi-a venit perioada ( 2 )

Lasă un răspuns

