Prietenul ala rau

Hai sa vedem cum arata:

Il cunosteam de multa vreme, numai ca prietenia noastra era putin ciudata.
Era luni si ramasese fara bani. Ma suna sa-i imprumut 50 de lei. Cand l-am vazut asa abatut am zis sa-i dau 100. N-am mai vazut banii inapoi.
Era marti si se imbolnavise.  Ma suna pentru ca eu cunosteam pe doctorul ala.  Am trimis doctorul acasa. I-a dat tratament si s-a facut bine.
Era miercuri.  Ma suna ca i s-a spart teava de scurgere de la bucatarie.  M-am dus la el si i-am reparat-o.  Ar fi putut s-o faca si el, dar am ales sa-l ajut totusi.
Era joi. Un prieten il dezamagise. L-am scos in oras si am discutat cu el.   Si-a mai revenit.  Am discutat doar despre el.
Era vineri.  Pierduse autobuzul.  M-a sunat sa merg sa-l iau cu masina si sa-l duc la serviciu.  M-am dus pentru ca era prietenul meu.
Era sambata.  Mi-a dat mesaj sa-i trimit 3 euro pe telefon ca trebuie sa sune pe cineva si nu mai are centi.  I-am trimis, normal; si nu 3 euro, ci i-am trimis 5. In continuare imi dadea beep cand voia sa vorbeasca cu mine.
Se facuse Duminca.  L-am sunat pentru ca voiam sa ma intalnescu cu el.  Mi-a zis la telefon ca e cam obosit.  Am zis, ok atunci ne vedem mai pe seara. Seara cand l-am sunat din nou a spus ca a inceput serialul lui preferat la TV si nu ne putem vedea.

De fiecare data cand il ajutasem,  n-am primit niciodata nici macar un multumesc in schimb. I se parea normal ca eu sa-l ajut din moment ce ma rugase.

Merita sa pastrez asa un prieten?

…………………………………………………………………………………….

PS:  De fapt, rolurile sunt putin invers.
Prietenul asta rau sunt eu…   El…  e Dumnezeu..


18 responses to “Prietenul ala rau

  • Petru Burac

    Chiar inainte de inversarea rolurilor raspunsul meu era DA.
    Dupa inversarea rolurilor ma gandesc totusi: pana cand?… pentru ca stiu ca lista de zile in care am fost ajutat e mult mai lunga…

  • Ovi

    da..daca esti tatal lui….e normal…copii sa fie mai altfel…
    nu au in gene iubirea de parinti toti…
    nici unii parinti mai tampiti nu-si iubesc ocopii

  • Tweets that mention Prietenul ala rau « Biscuim Măria Ta! -- Topsy.com

    […] This post was mentioned on Twitter by ionut andrisan, Rhema Design. Rhema Design said: Provocator: "Prietenul ala rau" http://artistu05.wordpress.com/2010/05/24/prietenul-ala-rau/ […]

  • My7uNa

    Cred ca stii continuarea de la ” Facerea de bine … ”
    Mie mi-a luat mult pana sa ma lase inima si sa fac o selectie la astfel de prieteni . Oricum , cand esti bun esti luat de fraier iar cand te schimbi devii al naibii de al draq . :-j

  • aiti

    cum faci tu si iar o dai in doamne doamne si nu face comparatia asta ca al de sus nu cred ca ti a reparat teava si iti trimite credit pe telefon :):)

    • ionut andrisan

      ai luat cam literal toata treaba asta

    • Corneliu

      aiti, cand esti indragostit vorbesti te pomenesti vorbind mereu de persoana asupra careia se indreapta dragostea si atentia ta. Daca e adevarat ca traim intr-o tara crestina, de ce nu ti se pare normal ca totul sa dea mereu in doamne-doamne? Si de ce ai privi, ma rog, la unul ca ionut, ca la un cactus, doar pe chestia asta?!

  • Corneliu

    Ce tactica, ce hot esti! Incheierea articolului m-a facut sa-l citesc de doua ori, uite cum fac unii trafic si se aleg si cu un comentariu! 🙂

    Ionut, articolul asta m-a lasat masca… Bravo, super… Ai reusit sa transpui relatia ta cu Dumnezeu intr-o situatie atat de des intalnita in relatiile noastre/mele!! Bravo, man..

  • Andi

    Deci nu vorbești despre tine însuți, nu? 😀 Că dacă tu ești prietenul tău, zic să te ierți rapid 🙂
    Săptămână bună

  • AcnA

    Nu compara relația de prietenie om-om cu relația de prietenie om-părinte (om-Dumnezeu) ”Cinsteşte pe tatăl tău şi pe mama ta, ca să-ţi fie bine şi să trăieşti mult pe pământ.”- Asta e dovada clară că atunci când ceri ajutor n-o să te lase la greu.
    Doar nu-ți bate joc de ei/El!

    Oare Dumnezeu citește blog-ul tău?
    Am și eu nevoie de puțin ajutor mâine la examen! Sunt cel mai rău copil al Lui și dacă El primește cererile sortate, sigur n-o să vadă ce vreau eu până mâine, așa că încerc să caut pe cineva mijlocitor să-I aducă aminte de mine.
    Până una alta, mai invăț și eu ceva.
    Dacă merge, promit să vin cu întreaga listă cu ”am nevoie de ajutor la…”, mai ales că începe sesiunea. Eventual poate postează și El aici o lista cu ”De facut…”

  • conea

    eu abia vineri mi-am dat seama ca ceva roluri erau schimbate pe acolo…ce sa zic, mare lucru sa vina EL la tine cu masina.
    cui nu i s-a intamplat ceva de genul asta, a trait degeaba.

  • simona

    cat de bine ai surprins. bravo!

  • vlad

    Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  • Filip

    bai frate, spameaza astia cu radio whisper toate blogurile.

Lasă un răspuns

