Cantec de gasit

Posted on

Sa povestesti un film.. o piesa de teatru.. un comedy show…  un magic show…nu-i greu;   insa un concert…e prea mult.

Muzica e altfel. O traiesti.

Alerg nebun
Si-mi scoate inima fum si cant
Un cantec fara vreun rost adanc
Te caut pe toate strazile
Din viata asta.

Tu poate oi fi
Ascunsa dupa vreun zor de zi
O lume-ntreaga sta intre noi
Dar am un cantec si-am sa cant
Pan’ ai s-auzi.

Am sa-i conving
Pe toti nebunii din viata mea
Sa cante pana cand sunetul
Va sparge si usa ta si-ai
Sa-ntelegi ca nu esti singura

Eu cant si nu ma opresc
Sa stii
Sunt doar jumate’ de om
Alerg
Sa ma topesc in tine si sa ma-ntregesc…

Alerg nebun
Imi scoate inima fum si cant
Un cantec fara vreun rost adanc
Te caut pe toate strazile din viata asta

4 thoughts on “Cantec de gasit

    corina said:
    Mai 21, 2010 la 9:58 am

    true !🙂

    Petru Burac said:
    Mai 21, 2010 la 10:10 am

    Mah, cu cantecul asta chiar alergi. Fain.

    Dragosh said:
    Mai 21, 2010 la 10:56 am

    Dar pana cand? Sau uneori nu merita s-alergi. Ca nu gasesti decat „nimic” si asta este trist.

    andreea said:
    Mai 23, 2010 la 3:48 pm

    🙂

Lasă un răspuns

