De ce nu se gaseste de munca

Sa va spun de ce nu se gaseste de munca?
Saptamana trecuta am scos la firma 3 pozitii vacante.  Am dat anunt pe ejobs, in 2 zile au aplicat cam 60-70 de oameni pentru fiecare pozitie si m-am bagat la selectie, bineinteles. Uite ce-am gasit pe acolo:
Omul cunoaste 4 limbi straine dupa cum urmeaza:
scris – vorbit – citit
„Engleza: avansat avansat avansat
Engleza: avansat incepator mediu
Engleza: mediu incepator mediu
Engleza: incepator incepator incepator”
Ati inteles, da?
Obiectiv pe urmatorii 5 ani:
„La cum sunt vremurile acum, m-as multumi sa fiu sanatos, ca in rest Dumnezeu stie”
Cea mai mare realizare profesionala:
„am fost platit ptr munca mea shi am fost foarte putzin stresat”
Studii:
„2010-2014 – liceul mihail kogalniceanu la seral
2008 – 2011 – drept, spiru”
Spuneti-mi si mie cum a inceput asta intai facultatea si dupa aia liceul. Nu, nu primeste nici la Spiru fara diploma de BAC
Salariu dorit:
„I-mi doresc un salar de minim 2500-3000 de euro”
Pe langa toate astea, am gasit poza facuta cu telefonul mobil in oglinda, cu ochelari de soare pe ochi, fara tricou, de zici ca era luata de pe cocalari.ro si pusa in CV.

Va spun eu.. de-asta nu se gaseste de munca. Pentru ca din aproape 200 de CVuri cred ca am gasit maxim 20 de CVuri scrise corect gramatical si maxim 10 CVuri carora le-as da o nota mai mare de 4. Am mai scris despre asta si inca va mai spun:  daca vreti sa va cautati de munca invatati sa faceti un CV in primul rand!

16 responses to “De ce nu se gaseste de munca

  • Dragosh

    Aici ai mare dreptate.
    Un CV scris corect este ca o oglinda.

  • EstNordEst

    man, tu vorbesti serios ?

    Chiar scriau cu sh si tz ?

  • Aurelian

    Treaba cu liceul dupa facultate este veche. Pe vremea lu Tovarasu’ circula un banc:
    „Suna telefonul. Secretara raspunde:
    – Intreprinderea X, ce doriti?
    – Cu tovarasu’ director, va rog.
    – Cine il cauta?
    – Un fost coleg de liceu.
    – Poate de facultate, pentru ca tovarasu’ n-a absolvit liceul.”
    Eu l-am aflat de la un profesor de matematica.

  • miscellaneous11

    Ma rog, important e sa ai si ce scrie in CV, ;)) pentru ca un CV frumos, dar plin de „vorbe goale si nimic” valoreaza la fel de mult ca un CV prost facut. 🙂

    • ionut andrisan

      Nu-i adevarat. Intotdeauna am apreciat mult mai mult un CV din care lipseste experienta, dar bine facut, decat unul cu 30 de ani de munca scris de un analfabet

  • miscellaneous11

    Nu m`am referit neaparat la experienta in domeniul muncii, sa zicem. Faceam o observatie generala, cu legaturi si spre aptitudini / competente dobandite in timp. Bun, il apreciezi si ce ? Il angajezi pe respectiv ? Mai degraba cauti mai departe unul care sa fie ok din TOATE punctele de vedere, nu ? Asta am vrut sa subliniez – nu conteaza doar aparenta, ci si esenta.

  • : Sysmaya

    […] .Articulo Indexado en la Blogosfera de Sysmaya […]

  • dellycious

    O foarte mica observatie: e cocalari.com nu cocalari.ro Atat!

  • iosif

    Din cand in cand mai arunc cate o privire la unele CV-uri de pe ejobs si vad de multe ori chestii despre care ai scirs tu aici. Unii oameni e analfabeti si multi chiar daca isi dau seama de starea in sunt nu fac nimic cu privire la asta. Unii oameni chiar este prosti!;)

    p.s. continua sa scrii, te citesc aproape de fiecare data cand postezi.:)

  • Benji

    sunt curios. la ce firma lucrezi? sau ce meserie ai?

  • Dan Patrascu

    Eu am zis de mai multe ori ca locuri de munca sunt, dar ca fiecare roman are impresia ca este cel mai bun la toate si merita un salariu mare din prima. Acum, de vorbit e usor, dar intr-o luna imi termin studiile din strainatate si revin in Romania pentru a ma angaja. Sa vad ce gasesc 🙂

  • Mircea Popescu

    Absolut adevarat. Am trecut si eu prin experienta celor 40-50 de CV-uri + scrisori de intentie din Infern.

Lasă un răspuns

