Ai carte.. fa-i recenzie

Am gasit pe blogul Strumfitei o campanie tare faina a celor de la http://www.buybooks.ro/. Ideea ar fi sa scriu o recenzie a unei carti, apoi sa trimit un mail celor de la buybooks si in functie de pagerankul pe care il am, ei imi dau un cupon cu care pot cumpara ce carti vreau de pe siteul lor.   Asa ca, felicitari buybooks pentru campanie si sa vedem cum prezentam recenzia.

Fiind pasionat de psihologie am sa scriu despre Cartea Gesturilor a lui Peter Collet.

Am cumparat cartea asta cu ceva retinere pentru ca prea multe carti pline de psihologie de balta stau pe rafturile librariilor.  Am ramas surpins de maniera in care e scrisa cartea asta. E o carte scrisa pe intelesul tuturor, fara multi termeni de profil. In principal cartea te ajuta sa interpretezi in mare gesturile interlocutorului.  De la pozitia corpului, expresia ochilor, a sprancenelor, buzele cu zambetul lor fals sau real, lucrurile astea care ne ajuta sa intelegem mai bine mesajul transmis de celalalt intr-o conversatie.
E o carte buna, scrisa intr-o maniera placuta sa atraga cititorul si mai mult de atat, sa-i fie de ajutor.

Lasă un răspuns

