Fara atitudini – gipziz

Posted on

Mai stiti campania aia in care nu stiu ce ONG a inceput sa arunce cate un tatuaj pe asfalt in care spunea sa nu calcam in picioare coloratii?

Am copilarit intr-un cartier cu multi vecini de-astia mai speciali.  Sa zicem ca nu pun la socoteala saniile, bicicletele, gainile, cazanul, topoarele, lopetile,  pana si straturile cu legume care ca prin minune dispareau frecvent.   Coincidente, clar. Sa zicem ca pun la socoteala doar faptul ca in zona in care stateam sa ai culoarea alba a pielii era un defect.  Noaptea aia in care veneam acasa si vreo 2 colorati care voiau sa-si impresioneze pirandele batandu-ma pe mine au plecat mai departe batuti,  ziua aia in care vreo 10 colorati l-au batut pe Leo ceea ce m-a enervat la culme si m-a facut sa ies cu un par si sa impart palme pe unde am apucat,  ziua aia in care l-am vazut pe Tibi pus la colt de 2 rromi si am luat bolovanul si am aruncat dupa ei,  seara aia in care unu mi-a furat bicicleta, a oprit langa mine si ne-am batut pana a venit un vecin sa ne desparta,  multe multe cazuri asemanatoare care mi-au pus la indoiala umanitatea lor  din ce in ce mai mult.

Ieri, cantam la chitara. Era cam 16 -17 dupa masa.  Am auzit ca bate cineva la usa, dar am zis ca e duminica, n-am chef sa fiu deranjat si nu ma duc sa raspund.  Continui sa cant. La usa chiar insista nenea si eu tot nu raspund.  Nu stiu cum s-a intamplat de era usa descuiata si deodata m-am trezit cu un nene mai brun  in short, cu lantul de aur la gat, cu un tatuaj mare pe piept, cu tigara intr-o mana si in spatele lui altul stand de sase.  A intrat la mine in camera si a inceput ca de ce fac galagie, ca ma omoara, ca s-a saturat de mine, etc. I-am spus sa nu intre la mine in casa si sa ma ia cu amenintari si el si mai nervos se face ca-mi da una (nu m-a lovit), continua cu amenintarile – eu ii spun ok si pleaca amandoi.   Nu m-am intimidat ca sunt invatat cu reactii de genul asta din partea celor ca ei si de-asta mi-am pastrat calmul.

Eu continui sa-i vad si pe ei ca niste oameni, sa incerc sa nu fac diferente si sa nu-i discriminez. Nu caut razbunare. Astept doar ziua in care ei o sa ne vada pe noi ca niste oameni si noi n-o sa mai fim discriminati de ei.

PS:  sper sa nu citeasca mama articolul asta

17 thoughts on “Fara atitudini – gipziz

    Andy Mihail said:
    Mai 17, 2010 la 9:10 am

    faceai sau nu faceai galagie?
    bormasina nu ai?

      ionut andrisan responded:
      Mai 17, 2010 la 9:10 am

      nu stiu cata galagie poate produce o zgomotul unei chitari la rece

    Anda said:
    Mai 17, 2010 la 9:15 am

    Inchide si tu usa😀

    ovd said:
    Mai 17, 2010 la 9:19 am

    misiune imposibila!! cu Andrisan Ionut!

      ionut andrisan responded:
      Mai 17, 2010 la 9:21 am

      taci ca si tu ai avut de-astea :))

    liviu said:
    Mai 17, 2010 la 9:32 am

    Inseamna ca nu cantai manele la chitara..poate de aia i-a deranjat muzica ta

      corneliurotar said:
      Mai 17, 2010 la 2:43 pm

      Bine zice Liviu…pune-te şi învaţă şi tu câteva manele, ai să vezi că o să vă împrieteniţi.

        ionut andrisan responded:
        Mai 17, 2010 la 2:44 pm

        dupa ce imi donez creierul si raman fara.. ma apuc de cantat si manele :))

    […] This post was mentioned on Twitter by ionut andrisan. ionut andrisan said: #peblog – Fara atitudini – gipziz http://bit.ly/9gbEle […]

    Ovi said:
    Mai 17, 2010 la 10:07 am

    bine ca nu te-au batut..
    intrebarea e – ce ai facut dupa ce a plecat tiganul?-
    ai inchis usa si ti-ai continuat cantarea?

      ionut andrisan responded:
      Mai 17, 2010 la 10:09 am

      nee.. am iesit din casa🙂

    Corneliu said:
    Mai 17, 2010 la 10:11 am

    prea tarziu. deja i-am dat RT si mamei tale. am gresit?😦 :)))

      ionut andrisan responded:
      Mai 17, 2010 la 10:13 am

      daca o sa-si faca griji.. sa stii ca din cauza ta! ;))

    Filip said:
    Mai 17, 2010 la 10:51 am

    Ieri seara, in 104, trec de Piata Alba Iulia si oprim in statie. Afara, colorat-junior + mama, frecau menta in stil specific: copilul arunca pietre pe geamul masinii; mama se amuza la faptele de vitejie ale juniorului.

    cine mai e atat de naiv sa fie induplecat de campanii sociale? si cum familia tipica de romani face 1 copil, iar concubinajul tipic tiganesc produce in medie 4-5, va intreb cine va discrimina pe cine in 15-20 de ani?

      ionut andrisan responded:
      Mai 17, 2010 la 10:54 am

      tru

    Delia Filip said:
    Mai 17, 2010 la 1:41 pm

    Usa se inchide. E regula de aur. Trebuia sa-l intrebi cat o dat pe lant:D Ai grija de tine.

    corneliurotar said:
    Mai 17, 2010 la 2:40 pm

    La mine la muncă, sunt o mulţime de astfel de personaje…unul mai interesant ca altul…mulţi din ei m-au ameninţat cu bătaia…te prindem noi când ieşim afară…le-am răspuns că nu mi-e teamă deşi la constituţia mea fizică „impresionantă” de 1.57 înălţime şi 42 de kg mă fac băieţii terci dacă mă prind😀. Din patru câţi m-au ameninţat nu a mai rămas acolo niciunul…nu asta e partea cea mai intresentă pentru mine, ci alta. Toţi patru au fost daţi afară…ia ghiciţi pe ce motiv au fost daţi doi dintre ei?

Lasă un răspuns

