Dator si falit – criza domle

Am citit in ultima perioada o groaza de articole privitoare masurile adoptate de guvern pentru a face fata crizei.
Nu-s analist financiar, dar masurile propuse mi se par pur romanesti, facute sa traiesti de pe o zi pe alta, sa fii sigur ca ai ce manca acum fara sa te gandesti ca exista si un maine si un poimaine.
Am citit cateva rapoarte ale unor analisti financiari care au explicat cat de „eficiente” sunt masurile de reducere a pensiilor, salariilor si subventiilor.
Nu pot decat sa invat din situatia asta jalnica si in acelasi timp penibila in care a ajuns Romania.    Cand am avut bani am dat subventii peste subventii,  am marit salariile oridecateori au cerut-o sindicalistii, am cumparat voturi am facut campanii, iar acum, cand nu mai avem bani se vede clar si lamurit in ce au investit romanasii nostri banii din buget; si sa nu credeti ca nu sunt bani la buget, pentru ca salariul care-l aveti, e aproape injumatatit de nenii de la stat.
Nu vreau sa fac un protest din articolul asta,  ci mai degraba sa scot un principiu de viata din tampeniile care le fac nenii din frunce, aplicand cumva o psihologie inversa.
Cand ai bani, fii sigur ca NU ii folosesti pe post de frunza de papusoi, ci ii investesti sa poti asigura un viitor stabil.
Cand esti dator si falit, nu cauta bani, ci mijloace prin care sa poti face bani!
Zic si eu

12 responses to “Dator si falit – criza domle

Lasă un răspuns

