Viata si punct

Saptamana trecuta a fost destul de ciudata.   Sau poate ca a fost normala.
Nu-l cunosteam pe Dorin.   Avea 14 ani si s-a dus.   Alina il cunostea.
N-o cunosteam nici pe Cristina.  Stiam despre ea si chiar am scris un articol la un moment dat despre ea.  Avea 17 ani si a plecat.
Ieri parca m-am zguduit cand am aflat ca tatal prietenului meu Cornel a plecat si el.  Era trecut de prima tinerete, insa ar mai fi putut trai inca multi ani.
Sambata, Cristi spunea de o fata care a murit in somn. O scurgere de gaz.. a adormit-o.  Ne-a intrebat cati din noi folosim gaz acasa.

Nu vreau s-o dau in ipohondrie. Cateodata ma gandesc ca nu dureaza chiar o vesnicie pana la moarte. Personal nu ma tem cand ma gandesc ca maine s-ar putea sa nu mai fiu eu, pentru ca incerc sa profit de fiecare clipa de aici. Zi de zi incerc sa ma apropii tot mai mult de visele mele, incerc sa investesc in relatiile care merita, incerc sa las ceva in urma mea. Cel mai tare mi-e frica de faptul ca s-ar putea ca maine sa nu mai fie cineva care mi-e drag. Nu stiu cum as suporta asta.

N-am o concluzie pentru articolul asta. Atat spun: viata asta s-ar putea sa fie mai scurta decat credem si.. viata s-ar putea sa nu se termine atunci cand credem noi ca se termina.      Punct.


5 responses to “Viata si punct

Lasă un răspuns

