La mare, la soare..

Posted on

Citeam presa zilele astea si bineinteles ca au inceput campania de defaimare a destinatiilor straine pentru vacanta. Ba ca a ramas fara masina, ba ca a ramas fara portofel, pentru ca asa-i romanul – decat sa ofere servicii mai bune, mai bine umbla cu cioara vopsita.

George si-a facut rezervare pentru Bulgaria.  A fost anul trecut si a ramas impresionat de ce a vazut pe acolo: calitatea serviciilor, preturi, oameni civilizati, etc,  comparativ cu conditiile romanesti.
N-am fost pe litoralul bulgaresc, insa am primit multe recomandari pentru acolo.   M-am uitat pe net si la niste preturi si bineinteles ca variaza in functie de perioada.  Gasesti sejur de 7 zile incepand cu 100 de euro.  Am gasit mai multe oferte misto pe litoral bulgaria. Eu cred ca ofertele de la Karpatem Turism sunt tentante, iar pentru o excursie cu familia, litoralul bulgaresc rullez.

PS:  scuzati lipsa nationalismului

10 thoughts on “La mare, la soare..

    ciro said:
    Mai 7, 2010 la 8:14 am

    asa-i
    romanii te fura mai rau ca bulgarii…
    si bmw X5 , Audi Q7 se fura mai des in Romania…
    asta e..daca ai 60 mii euro pt o masina…treb sa te duca capu sa-i pui GPS…
    ca sa te poti uita la ea pe iphone -20 euro/luna…..

    […] This post was mentioned on Twitter by ionut andrisan. ionut andrisan said: #peblog – la mare, la soare – http://bit.ly/djTPLO […]

    gabi macovei said:
    Mai 7, 2010 la 8:47 am

    Karpatem Turism? Care-i faza?

      ionut andrisan responded:
      Mai 7, 2010 la 8:52 am

      faza-i ca la ei am gasit niste oferte mai ok🙂

    krossfire said:
    Mai 7, 2010 la 9:12 am

    Chestia e ca trebuie sa ai grija in Bulgaria , in afara statiunilor. Cunosc si cazurile fericite si pe cele nefericite dar in principal, cateva reguli respectate si putina precautie sunt suficiente.

    gabi macovei said:
    Mai 7, 2010 la 9:20 am

    ok. campanie din aia cu 6 euro pe post;))

      ionut andrisan responded:
      Mai 7, 2010 la 9:26 am

      shhht

    EstNordEst said:
    Mai 7, 2010 la 9:21 am

    Da, si eu am auzit ca litoralul bulgaresc e ok… doar ca sincer, as prefera turcia. Nu stiu de ce… dar pe masura ce cunosc bulgarii mai bine, imi dau seama ca nu vreau sa ma duc la ei in tara😀

    Ai vazut faza cu Udrea cand radea ca proasta? O intrebau reporterii ce parere are despre cazurile de furturi de masini din Bulgaria iar singura ei reactie a fost: „daca nu vin pe litoralul romanesc…”

    Serginho said:
    Mai 8, 2010 la 9:15 pm

    Oriunde numai nu in Romania!🙂

    agentie turism said:
    Iulie 7, 2010 la 11:46 pm

    agentie de turism

Lasă un răspuns

