Baiatul din autobuz

Tot sambata de 1 mai,  cand am ajuns la capatul dorobantilor cu Cornel si Dani, am zis sa luam si noi un autobuz pana la Piata Presei Libere. Vine un 301, vedem ca scrie pe el Baneasa si ne urcam. In general astea care merg in Baneasa merg pe langa Piata Presei Libere. Ei bine, nu stiu pe unde a luat-o asta, dar dupa ce mergem vreo 4 statii vedem si noi turnul cu bec rosu undeva departe.  Radeam de noi ca ne-am urcat aiurea in autobuz si il vedem pe unul langa noi care se uita mai dubios.  Il intrebam pe unde o ia autobuzul asta.  Se uita la noi putin ispasit si spune ca nu stie. Si el a gresit. Unde trebuia sa ajunga?   Da, tot la Piata Presei Libere.  Baiatul a vrut sa coboare la prima statie dupa Aviatorilor sa schimbe masina, dar cand ne-a auzit pe noi ca mergem unde trebuia sa ajunga si el, a ramas in masina.

Ce sa mai zic? Urmatoarea data cand fac o tampenie am sa incerc sa o tin secreta, sa nu se mai ia si altii dupa mine.

9 responses to “Baiatul din autobuz

  • Mihai Pintilie

    Decizia a fost a tovarasului tacut. Mi s-a intamplat si mie la un moment dat cu acelasi autobuz. Si dup-aia mi-am luat masina. 😉

  • ovd

    eu cu prietenii mei ne apucam sa vorbim in metrou de statii care nu exista ca vrem sa ajungem in aeroport, si mai avem cateva statii!! sa vezi atunci ce fete fac oamenii!! si ne uitam si pe harta sa para real!! in general batranii ne sareau in ajutor!! ha ha!

  • conea

    ai uitat sa precizezi ca in tot timpul ala, ne-am stricat de ras =)) daca seara aia am fi dat si de shaorma la 2 lei(nu de 2 lei) ar fi fost ceva emblematic =))

  • simona

    buna idee sa tii pt tine data viitoare 😀 ..ei eu am patit sa ma iau dupa altii :)))

  • ciro

    ia-ti bricheta pistol – daca aveai, il puteai ruga frumos soferul sa te duca repede pana la piata presei…
    il poti folosi si ca rozeta (pumnal) 70-80 RON

    vand brichete pistol de marimea normala a unui pistol ramburs in toata tara
    Telefon: 0763910095

    • ionut andrisan

      Si uite cum iti faci reclama gratis la mine pe blog..

      • ciro

        ? am luat textul de pe net…
        am servici serios…nu vand pistoale pe net..:)
        de fapt eu sunt altcineva….CIRO e prietenul meu imaginar(il folosesc pe forumuri)…
        sunt singur la parinti…si in copilarie mi-am imaginat pe cineva…
        era tare faza…daca spargeam ceva…le ziceam parintilor
        CIRO A FACUT-O :))..se amuzau si ma lasau nepedepsit..:)

        ZI DE ZI SI AN DE AN / IONUT ESTE NUMBER ONE!

        poti edita- nr de telef…:)…nu e al meu…
        07########95

Lasă un răspuns

