Un pic de prostie

Posted on

Nu vorbesc despre idiotenie, despre decizii proaste, despre caracter urat, despre lipsa de educatie, ci simplu: despre omul prost.

Stii sigur ca esti prost daca:

1. Iti spun ca o bila e sferica. Tu imi zici ca e cubica.  Iti arat bila. Imi spui ca tot timpul invart adevarul cum vreau eu.

2.  Iti explic de 10 ori, iti fac harta, iti desenez stalpii, scara rulanta,  iti numesc toate magazinele si iti spun si numarul de trepte pe care trebuie sa le urci si iti explic ca exista indicatoare sa ajungi de la magistrala 1 la magistrala 2 in unirii si tu cand ajungi la unirii ma suni si ma pui sa-ti mai  spun o data.

3.  Te plangi toata ziua..

4.  Alegi sa pupi in dos si sa imiti tot felul de oameni doar de dragul de a fi acceptat de ei.

5.  Imprumuti bani unui om.  Trec 3 luni si nu-i vezi inapoi. Iti cere iar bani. Iar ii imprumuti.

6.  Asculti manele.  Si nu pentru ca am eu ura pentru manele, ci pentru ca  nu pot sa-mi imaginez un om inteligent ascultand dejectiile alea „muzicale”.

7.  Crezi in horoscop.  E cea mai lame scuza pentru actiunile dobitocesti. Probabil nu ti-au dat stelele creier.

8.  Literatura pe care o citesti e compusa din 3 lucruri: can can, click si libertatea. N-am ce sa mai comentez aici. Mi-e mila de copacii sacrificati.

9.  Iti spune cineva ca esti urat si incepi sa plangi fara sa te uiti in oglinda intai.

10.  Faci azi o gluma. Nu rade nimeni la ea. O faci si maine. Nimeni nu rade. O faci si a 3-a oara. Nimeni nu rade. Tot nu schimbi gluma.

Nu ma luati cu „eu cred in horoscop si nu-s prost” sau ” eu citesc libertatea si sunt inteligent”  – ca va dau ignore.

Continuam?

11 – esti prost daca…   ?

11 thoughts on “Un pic de prostie

    Pavel said:
    Mai 4, 2010 la 10:03 am

    …daca ma intreb de ce am intrat pe blogul tau?😛

    […] This post was mentioned on Twitter by Maria Gherbovei and Arcana Pavel, ionut andrisan. ionut andrisan said: #peblog Un pic de prostie – http://bit.ly/bw438i […]

    Ovi said:
    Mai 4, 2010 la 11:57 am

    Ai rezolutia de 1024×768,800×600
    Folosesti Internet Explorer
    Ai la status ce faci in acel moment
    Ai wallpaper cu masini sau femei
    Nu trimiti din cand in cand tiganii, ungurii, bulgarii ciufuti..la origini🙂

    ovidiu said:
    Mai 4, 2010 la 12:33 pm

    mie personal internet explorer mi se pare mai stabil decat opera sau mozilla,oricum..esti prost daca iti spune cineva ca prietena ta e panarama si tu te desparti de ea fara macar sa-i spui de ce.

    miscellaneous11 said:
    Mai 4, 2010 la 1:41 pm

    io cred ca Opera e un browser mult mai stabil si mai rapid decat prapaditul IE😛
    Revenind … esti prost daca incurci notiunile. Le repeti, le inveti, te lauzi ca le stii temeinic, si scoti doar aberatii pe gura dup`aia.

    Ovi said:
    Mai 4, 2010 la 1:51 pm

    http://itmanagement.earthweb.com/secu/article.php/3698606/Mozilla-Firefox-vs-Internet-Explorer-Which-is-Safer.htm
    IE are nota 4(F) ,mozila 9+(B+)+ are taburi-e mai rapid…

    esti prost daca iti spune cineva ca prietena ta e panarama si tu te desparti de ea.
    nu treb sa fim tampiti sa ne casatorim cu fiecare prietena noua..:)
    cea mai tare faza e sa ai un fuck-buddy….

      ionut andrisan responded:
      Mai 4, 2010 la 1:58 pm

      parerea unui om casatorit… interesant

        Ovi said:
        Mai 5, 2010 la 3:17 pm

        persoanele de fata se exclud….
        dupa casatorie nu e moral sa ai un fuck-buddy….

      Ovi said:
      Mai 10, 2010 la 1:19 pm

      Curajul la barbati nu e asa de rar cum se crede, dovada cit de multi se insoara.

    simona said:
    Mai 6, 2010 la 11:51 am

    …daca crezi ca esti prost pentru ca folosesti internet explorer

      Ovi said:
      Mai 10, 2010 la 1:18 pm

      cred ca e prost cine foloseste IE,,
      cum mai toate fetele folosesc IE(peste 85 %) -te-ai atacat si tu pt ca te-am facut proasta indirect…
      asta e …sigur esti ca esti si tu buna in alt domeniu…fii tare..:)

      http://www.iesucks.info/tag/stupid-ie-browser/

Lasă un răspuns

