Statistici- scop sau rezultat?

Posted on

Intr-o vreme am cazut si in capcana aia in care cei mai multi blogger cad: capcana statisticilor.   Din jumatate in jumtate de ora imi verificam traficul, mai lasam cate un mass pe ym cu articolele, link exchange cu toata lumea, pozitie in zelist, blogrank,  promovare pe polimedia si ftw, status la messenger, twitter, facebook, hi5, zang, peste tot. Nu ca ar fi fost ceva rau, insa pierdeam putin din scopul blogului.

E frumos sa stii ca esti citit, e frumos sa vezi ca primesti feedback si e frumos sa fii pe o pozitie decenta in topuri, insa toate astea ar trebui sa fie niste rezultate complementare nu niste scopuri in sine. Ideea de blog e ca tu sa transmiti un mesaj bun si el sa ajunga la cine trebuie.   Degeaba ajunge lumea la tine pe blog cautand in google „femei cu nasul patrat”. Omul intra, vede ca nu a gasit ce vrea el si in maxim 5 secunde iese de acolo.   Eu nu scriu pentru cei 30 de oameni care-mi intra de pe google, pentru cei 300 care imi intrau de pe polimedia sau cei 10 de pe FTW. Ei sunt simpli spectatori, bineveniti, evident.   Cand scriu, o fac sa-mi transmit mie un mesaj in primul rand, apoi scriu pentru colegii de suferinta de la IMGB, prietenii care-mi urmaresc statusul pe ym, prietenii din online, in general pentru oamenii care citesc constant ceea ce scriu.  Un mesaj catre niste oameni pe care-i cunosc intotdeauna va fi mai clar, mai concis si mai la obiect.  Ma bucur intotdeauna ca oamenii care comenteaza blogul, in mare sunt aceiasi si ma bucur foarte mult de feedbackul primit in mediul offline.

Scopul nu e celebritatea, ci e un mesaj care sa provoace la o schimbare cat de mica, in bine –  in mentalitate, apoi in actiune.  Apreciez mai mult un blog cu 200 de cititori, dar cu articole bune, decat un blog cu 2000 de cititori, dar plin de tampenii.

PS: pentru cei care ati inteles ca descurajez promovarea articolelor, mai cititi o data. Poate prindeti mesajul.

7 thoughts on “Statistici- scop sau rezultat?

    Corneliu said:
    Aprilie 30, 2010 la 9:40 am

    No, i’ve got the point and I agree with you. That’s ok. You are right.

    […] This post was mentioned on Twitter by ionut andrisan. ionut andrisan said: #peblog statistici – scop sau rezultat? http://bit.ly/9FHAXu […]

    Ella said:
    Aprilie 30, 2010 la 2:02 pm

    Si daca dintr-un simplu spectator de pe google am devenit un cititor constant?🙂

      ionut andrisan responded:
      Aprilie 30, 2010 la 2:07 pm

      atunci esti din familie ;))

    Mobila Bontas said:
    Mai 1, 2010 la 8:05 pm

    Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi şi url: http://www.ejocuri-noi.ro . Eu îţi voi adăuga link-ul site-ului tău pe blogul oficial şi anume http://www.blog.ejocuri-noi.ro . Scrie-mi un comentariu pe blog să ştiu dacă să-ţi pun link-ul. Mulţumesc. :d

      ionut andrisan responded:
      Mai 2, 2010 la 11:46 am

      nu, multumesc🙂

    Blindius said:
    Mai 3, 2010 la 5:49 pm

    E ok ce zici tu.Doar că,de multe ori cam uităm.Nu-i nici rău să te vezi acolo,sus,în top.Deşi nu aş vrea să fiu în top şi să transcriu ştiri şi să fac postări de 2 rânduri.Foarte puţini mai sunt originali.

Lasă un răspuns

