Coloratura mea

Cu riscul de a-mi enerva cativa cititori, trebuie s-o spun si pe asta.

Cand ai un blog activ si iti afisezi niste date de contact pe undeva ai sa vezi cum incetul cu incetul te baga in seama tot felul de persoane pentru ca -citez – scrii bine – am incheiat citatul.  Bineinteles, ca inainte sa fiu antisocial, incerc sa fiu politicos – o data, de doua ori, iar daca a treia oara vine iar cu „si cmz?”  bineinteles ca ii dau cu flit.

Intr-o situatie anume, o fata ma abordeaza ghiciti de ce – ca scriu bine. Las omul sa-si spuna povestea,  la urma multumesc pentru aprecieri. A doua zi iar ma abordeaza sa-mi ceara un sfat. A 3-a zi iar. In a patra zi, eu lipsit de chef vad ca ma abordeaza intr-o maniera diferita. Ma intreaba direct: „auzi dar tu esti neoprotestant ??” Ii raspund pozitiv si fata incepe: „vai! si eu care credeam ca esti baiat bun, ca ai idei faine.. cum ai putut sa-mi faci una ca asta?? De ce te-ai dus cu ereticii aia??  Pentru bani??  Spune-mi!!  De fapt, nu-mi mai spune nimic ca incep sa plang.” – n-am exagerat cu nimic.    Bineinteles ca mi-am luat ignore pe ym si deodata toate articolele mele pline de idei bune dinainte au devenit niste erezii in fata ei, asa ca am inceput sa primesc de la ea niste comentarii destul de dubioase, spun eu.

Poate e prima data cand ma afisez aici cu orientarea religioasa (penticostal mai exact) , chiar daca poate cei mai multi dintre voi o stiati.  Am incercat sa nu ma afisez cu lucrul asta tare mult pentru ca nu vreau sa reprezint cultul din care fac parte ci prefer sa scot mai mult in evidenta un caracter frumos decat un model de practica religioasa.

De-acum ca stiti, puteti sa-mi dati ignore, sa nu mai cititi nimic din ce scriu pentru ca duminica dimineata in loc sa dorm mahmur pana la ora 15, ma trezesc la ora 8 sa pot merge la biserica.

Stiu ca un om cu mintea deschisa va privi dincolo de toate coloraturile  astea religioase, iar oamenii cu mintea inchisa nu-s bineveniti pe blog.   – Cheers

20 responses to “Coloratura mea

  • Ovi

    religia nu exista..e doar un val -peste ochii nostrii…-
    parere personala…

  • Aurelian

    Personal nu am nimic impotriva celor care fac parte din alt cult religios. Imi amintesc ceva legat de primul meu loc de munca. Aveam un coleg care facea parte din cultul Martorii lui Iehova. L-am luat cu masina pentru ca mergeam in aceeasi directie (vreo 15km). In tot acest timp a incercat sa-mi explice ce bine este, calea cea dreapta etc. etc. daca as intra in acest cult. In acel moment „mi s-a pus pata”. N-am apreciat niciodata un om dupa orientarea religioasa, n-am fost niciodata impotriva unui alt cult religios (doar suntem o tara democrata), dar nu mi-au placut incercarile aproape agresive de a atrage noi membrii.
    Cei mai buni prieteni ai mei au trecut cu toata familia in cultul penticostal. Si sunt tot cei mai buni prieteni mei. Si tot am sa-ti citesc zilnic articolele.

  • petruburac

    Mda… Parca a constatat ca scrie „expirat” sau „nociv” pe ambalajul tau. Depinde in ce limba a citit.

  • simona

    ei in sfarsit am aflat si eu ce confesiune esti. de acum o sa te citesc ..la fel.
    si ca sa i fac in ciuda colaholicului: nu puteai sa faci o alegere mai buna ! :))
    glumesc,evident

  • Corneliu

    Te-ai stricat, ma baiatule, te-ai stricat… Tu si Colaholicu asta, baieti de treaba, de altfel..

    😀 😀 😀

  • Grim_Cris

    Ce treaba are religia cu articolele tale? Tipa e inapoiata mintal, vorbesc serios. Te citesc pentru ca-mi place cum scrii, iar viata ta personala nu stiu cat de mult ma priveste.

    Nu inteleg de ce tipa a reactionat atat de urat, ca doar iti savura articolele, nu era obligata sa-ti accepte religia, sau ideile. In plus, daca nu incerci sa ne indoctrinezi cu ideile si conceptiile tale religioase (despre care, sincer sa-ti spun, nu stiu nici macar o boaba) suntem prieteni.

  • miscellaneous11

    Bine, de ce nu ne zici si ca de fapt esti negru la origine, dar ti`ai facut operatie estetica ? Cine stie, poate se mai revolta cineva si din cauza asta. 🙂 E culmea cum unii pot sa judece un om dupa lucruri atat de banale care nu il definesc …

  • Pisi

    exact cum ziceam la mine cu „secretele bloggerilor” .. din partea mea .. atat timp cat scrii bine si, acum ca te si cunosc personal si pot spune ca esti un baiat jos palaria, exista respect intre noi .. din partea mea poti sa faci ce vrei 😀

  • Andrei

    Can I just burp this thread?

  • EstNordEst

    Man, cea mai mare prostie este sa judecci un om in functie de orientarea religioasa pe care o are. Eu sunt crestin ortodox… dar asta nu inseamna nimic… pentru ca in primul rand sunt om. Religia are rolul ei in societate… unul foarte clar si foarte important. Atata timp cat esti om intre oameni… nu conteaza sub ce religie ai fost nascut.

    Am mai spus-o, religia naste fanatici… persoana de care ne spui tu este un exemplu negativ…

Lasă un răspuns

