Ce-ar fi sa fii in locul tau?

Asa mai stau cateodata si incerc sa trag de par cate o idee ca sa scriu cate un articol, de nu va dati seama. Ruben a ramas mirat ieri cand i-am zis ca atunci cand scriu, trebuie sa stau si sa ma gandesc, nu doar sa scriu, ca de.. oi avea eu scrise 300 de articole, dar asta nu inseamna ca mai am proiectate in cap inca 300 si trebuie sa-mi fac zilnic timp cate 1 minut sa dau type celor 300 de cuvinte si atat.     Revenind,  cum imi bateam azi capul la o idee, mi-am schimbat complet traiectoria cand am auzit cuvintele magice:  „Daca eram eu in locul lui”.

Stiti cum e sa ai vecinul ala cu multi bani, prietenul ala neserios care are o oportunitate si asa mai departe, nu? Intotdeauna daca as fi in locul lui m-as descurca mai bine. As sti mai bine in ce sa investesc, as sti mai bine sa profit de situatie, as sti mai bine sa ma comport, as sti mai bine sa selectionez jucatori pentru echipa, as sti mai bine sa dau legi in stat, as sti mai bine sa spun o minciuna, as sti mai bine sa fac de toate daca as fi altcineva.

Insa, cum nu sunt altcineva, intotdeauna la mine vin problemele alea mai grele, alea fara rezolvare, eu intotdeauna sunt defavorizat, intotdeauna oportunitatile ma ocolesc si bineinteles raman nemultumit.  Nu-i problema, oricum eu n-am nevoie de viata sa traiesc. Am nevoie de vietile altora.   Si asa ma trezesc in fiecare dimineata si nu sunt in locul nimanui si cu toate astea,  in loc sa traiesc viata mea, o simulez pe-a altora.

Ma intreb si eu ca tot omul, oare nu-i mai sanatos sa fii in locul tau si nu in locul altuia? Cum ar fi sa-ti traiesti viata ta?

3 responses to “Ce-ar fi sa fii in locul tau?

Lasă un răspuns

