Public. Jenant

Publicat pe

Trebuie s-o spun pentru ca am crezut ca doar in filme se intampla de-astea.
Am fost sambata cu Adi si Alex sa vedem niste box. La fiecare din cele 5 meciuri au jucat cate un boxer roman si unul mai strain de fel. Romanii au dat clasa in 4 din 5 meciuri. N-am sa vorbesc de cele 4 meciuri unde au castigat ai nostri, ci de celalalt meci. Un nene de 2.15 m inaltime, 140 de kg, contra unuia care nu ajungea cu pumnul pana la fata adversarului. Da, ati ghicit, ala mare era roman. Ideea e, ca o fi fost el mare, dar nu prea stia asa bine sa boxeze. Precizez ca era debutul lui in liga profesionista. Asa ca a inceput sa-si ia pumni in stil mare.
Acum galeria Rapidului oamenii aia galagiosi din public, la inceput, normal, au tinut cu romanul, l-au incurajat, etc. In momentul in care a inceput sa ia bataie romanul, s-au razgandit. Au inceput sa injure pe roman si sa-l incurajeze pe ala mic.
Pe bune ca pana sambata am crezut ca atitudinea asta de public prostituat e doar in filmele americane. Clar m-am inselat.

Jenant.

4 gânduri despre „Public. Jenant

    Ovi a spus:
    Aprilie 12, 2010 la 7:32 am

    invingatorii iau totul…
    toti suntem din aceeasi mare familie…europida….

    gabriela a spus:
    Aprilie 12, 2010 la 8:04 am

    nu degeaba zicea Confucius:”arata-te puternic cand esti slab….” publicul tine cu invingatorii. Doar jucatorii trebuia sa dea dovada de fair play.

    corneliurotar a spus:
    Aprilie 12, 2010 la 10:06 am

    Public prostituat zici…păi vezi tu?…lucrurile sunt mult mai profunde de atât şi lucrurile astea se întâmplă zilnic lângă noi…cum bate vântul aşa şi noi. Ce e mai trist că nu luăm atitudine ci mai degrabă avem atitudinea aceea de „capul plecat sabia nu-l taie”. Vremurile s-au mai schimbat şi în jurul nostru şuieră „gloanţele”. Degeaba mergem pe stradă cu capul plecat…

      ionut andrisan a răspuns:
      Aprilie 12, 2010 la 10:11 am

      am renuntat la a mai face aplicatie practica si universalizare pentru intamplari de genul asta pentru simplul fapt ca asta e treaba cititorului – sa gandeasca si sa interpreteze ce am scris aici – eu conturez suprafata intr-un mod care sa provoace la aprofundare🙂

Lasă un răspuns

