Rugaciunea de seara

Publicat pe

Am programelul ala putin celebru creat in excel unde imi planific bugetul pe tot anul. E util pentru ca ma ajuta sa nu raman niciodata fara  bani.  Foarte rar se intampla sa raman dator sau fara bani in buzunar pentru ca am planificat fiecare ban si fac tot posibilul sa ma incadrez. Din ianuarie pana in decembrie stiu ce cheltuieli mari am, imi planific excursiile, investitiile, bani pe haine, taxele la facultati si orice allti bani care ma astept sa-i dau in anul care vine.

Bineinteles ca in planificarea lunara am pusi acolo bani pentru chirie, facturi, abonamente, bani de un film, un suc, etc.

E bine asa. Stiu tot timpul ce fac cu fiecare ban din fiecare salariu. Imi da impresia de stabilitate.

Insa, ce ma fac atunci cand deschid ebay-ul si vad acolo un flaut misto la doar 100 de lire sau o orga la numai 70 de lire?   Ce ma fac cand vreau neaparat sa-mi iau domeniul dar n-a fost inclus in planul financiar pe anul asta si nici nu prea imi mai permite planul jonglerii?

Salariul ajunge in general sa-ti acoperi nevoile. Visele raman vise.  Asa ca, facem rugaciunea de seara si asteptam.

10 gânduri despre „Rugaciunea de seara

    gabriela a spus:
    Aprilie 10, 2010 la 7:27 am

    imi amintesc cand in urma cu mai multi ani, fiice unei cunostinte se intoarce din State si incepe sa le dea lectii parintilor ca nu se descurca cu banii pentru ca nu-si planifica bugetul. Ca la ei totul e planificat: cand se casatoresc, cand isi cumpara apartament, cand fac copii, cand merg in vacante, cand merg la scoala, cand isi schimba apartamentul cu o casa. Mie mi s-a parut enervanta si plina de fite asa ca nu am stat sa o bag in seama mai mult de atat. Problema este ca acum, si eu fac la fel. Planific totul. Incepand cu bugetul. Acum, ideea este ca, dupa ce iti planifici si vezi ca bugetul nu-ti acopera cheltuielile trebuie sa faci ceva, sa-ti schimbi jobul sau sa gasesit noi resurse de suplimentare a veniturilor. Altfel, planificarea e doar o jumatate de masura.

      ionut andrisan a răspuns:
      Aprilie 10, 2010 la 11:00 am

      bugetul acopera lejer cheltuielile – fitele mele nu prea

    katchja a spus:
    Aprilie 10, 2010 la 10:07 am

    Esti super destept din acest punct de vedere. Cred ca rugaciunea ta de seara va primi un raspuns. Cand o sa fiu mare (si tare), te iau in echipa mea de PM.

    My7uNa a spus:
    Aprilie 10, 2010 la 11:08 am

    Pff ce inseamna sa ai o viata echilibrata .
    Cred ca ar trebui si eu sa incep sa-mi notez unde dau fiecare leu caci mereu mie nu-mi ajung banii !

      ionut andrisan a răspuns:
      Aprilie 10, 2010 la 11:14 am

      vrei excelul?😀

    Pisi a spus:
    Aprilie 12, 2010 la 12:34 am

    foarte buna idee .. dar in primu rand tre sa`mi gasesc un loc de munca sa am ce planifica :-s

      ionut andrisan a răspuns:
      Aprilie 12, 2010 la 6:43 am

      Tu esti fata. Nu-ti trebuie loc de munca. Un barbat cu bani doar :))

    moto_lady a spus:
    Aprilie 12, 2010 la 4:26 pm

    e excel-ul in sine, ca program sau e o alta varianta? daca e vreo varianta, da-mi-o si mie.

    Cat despre planificare, cred ca multi au nevoie de ea, dar mai important e sa o respecti.
    Si inca ceva ca sa-ti ajunga banii: asigura-te ca ai un nivel de trai pe care ti-l poti permite. Chiar n-are rost sa te bagi pana in gat in datorii pentru o masina bengoasa sau o vila.

      ionut andrisan a răspuns:
      Aprilie 12, 2010 la 4:30 pm

      poi eu am creat in excel un fisier cu tabele, formule si toate alea

    O amprenta « Biscuim Măria Ta! a spus:
    Aprilie 22, 2010 la 9:12 am

    […] Jumatate din Rugaciunea de seara s-a implinit.  Mi-am dat comanda de […]

Lasă un răspuns

