Eu cand vreau sa fluier, ma duc si ma culc

Publicat pe

Am intrat in sala si am ramas oarecum dezamagit ca erau undeva la maxim 50 de oameni. Era clar, toti erau dusi la filme americane. Ultimii patrioti eram noi.

Acum nu ma dau critic de film, dar in calitate de spectator, de omul ala care plateste bilet sa vada filmul si nu-l scoate de pe torrent, adica in calitate de om care se asteapta sa vada ceva de aia 15 lei care ii da la intrare, zic.

Filmul are o calitate extrem de proasta. In anul 2010 inca filmam cu camerele cu care turnau americanii filmele din ’70.  Si nu, actiunea nu se petrece in anii ’70, ci in 2009.  Nu stiu daca a fost intentionat sau nu, insa camerele alea tremurau tot timpul si cateodata te lua cu ameteli.   Cam asta din punct de vedere tehnic.

De poveste, eu spun ca ideea era buna pentru un scurt metraj de 15 minute. Ei au lungit o actiune simpla cat au putut. Adica nu mi se pare normal sa stau sa ma uit 5 minute cum omul ala sta cu fundul pe masa si se uita la femeia aia. Zic si eu. Actiunea a fost lungita foarte mult ceea ce a facut filmul oarecum plictisitor.

Ce te captiveaza e ideea ca filmul se petrece intr-un penitenciar. Atat.    In rest.. parerea mea e ca filmul e nereusit, prost realizat cu o actiune mult prea simpla pentru cele 80-90 de minute cat tine el.

Mai bine cititi 50 de pagini dintr-o carte buna decat sa pierdeti timpul cu filmul asta. Zic si eu.

10 gânduri despre „Eu cand vreau sa fluier, ma duc si ma culc

    Andrei kNox a spus:
    Aprilie 8, 2010 la 11:32 pm

    Ma bucur sa vad ca nu sunt singurul cu parerea asta. Ca sa-l citez pe un tip care statea in spatele meu la film, “Bă, dacă s-ar face carte după filmu’ ăsta… ar avea o jumătate de pagină!”

      ionut andrisan a răspuns:
      Aprilie 8, 2010 la 11:46 pm

      :)))))

    Florin M. a spus:
    Aprilie 9, 2010 la 4:49 pm

    Poate Poker va fi mai stralucit, Sergiu Nicolaiescu e mai obiectiv si mai migalos

    Corneliu a spus:
    Aprilie 9, 2010 la 7:14 pm

    Am mai auzit si eu de la inca cineva ca filmul a fost foarte prost.

    katchja a spus:
    Aprilie 10, 2010 la 5:46 pm

    Abia m-am intors de la film. Este un film foarte bun, dramatic, care m-a atras in mijlocul actiunii si m-a tinut cu sufletul la gura. Este foarte bine redata drama tacuta a personajului, ale carui putine replici nici nu trebuie sa fie foarte elaborate, ca sa ne dam seama noi prin ce trece acel om.
    Tipa care a scris scenariul a surprins foarte bine cele 5 zile de drama, iar regizorul a dirijat magistral implicarea personajelor, replicile lor, reactia si… mai ales tacerea. Chiar daca !s-a uitat 5 minute la fata aia” – am completat spatiul gol cu toate gandurile care ar fi putut sa treaca prin mintea personajului – viata lui, tristetea de a fi esuat, tristetea de a constata ca nu va fi niciodata prietenul ei, chiar daca a rezumat ideea in „si o sa ne futem, o sa ne futem si iar o sa ne futem, pana ne iese sangele pe nas”.
    Mi s-a parut un film bun.

    dellyah a spus:
    Aprilie 13, 2010 la 3:10 pm

    daca asta e nivelul tau de perceptie artistica, atunci mai bine mergeai si te culcai inainte sa mergi la film. cred ca sala de box ti se potriveste mai bine.

      ionut andrisan a răspuns:
      Aprilie 13, 2010 la 9:06 pm

      deci eu cand merg sa vad un film, merg sa ma relaxez, nu sa stau sa ma strofoc sa inteleg tipologii sau asa zise realitati. Atitudini ca lui nenea cu chelie din film vad toata ziua langa mine. Nu-i nevoie sa merg la cinema sa le vad

    ReFuZaKe a spus:
    Aprilie 14, 2010 la 10:24 am

    Si aveam de gand sa ma duc sa il vad, inca nu stiu ce sa fac, comentarii pro si contra la egalitate, dar posibil sa ma duc sa il vad pana la urma, e productie romaneasca.

      ionut andrisan a răspuns:
      Aprilie 14, 2010 la 10:57 am

      No, eu nu-ti zic sa nu mergi. E vorba de gusturi probabil. Eu is mai pragmatic de fel si prefer filmele in care se intampla mai multe lucruri. Daca apreciezi arta cinematografica, nu te deranjeaza o actiune mai simpla.. lungita si umpluta cu detalii.. atunci probabil o sa-ti placa filmul

    Cand vreau sa fluier « EstNordEst a spus:
    Aprilie 14, 2010 la 10:38 am

    […] pretentia ca ma pricep si nici critic de film nu sunt dar am citit diverse pareri, cum ar fi aceasta care desi e de rau, m-a facut foarte curios. Da, imaginea poate nu-i cea mai buna… dar faptul […]

Lasă un răspuns

