Cum ati petrecut – voi

Cred ca a fost prima oara cand m-am bucurat ca a scazut drastic traficul de pe blog. M-as fi bucurat sa fi scazut pana la zero.  Am fost pe punctul de a da ignore baietasului care duminica la amiaza a trimis un mass cu – „vand licienta bitdefender”.  Am vrut sa dau ignore si celor care au trimis massuri cu ultimele articole de pe blog.   Am intrat pe twitter si am vazut acolo linkuri catre stiri din economie, politica si imi venea sa dau unfollow respectivilor.

N-am stat cu twitterul deschis, n-am vorbit pe ym si nici nu mi-am deschis readerul,  insa m-a intristat ca exista oamenii pentru care Pastele a fost un simplu motiv sa scrie despre „cat de aiurea a fost la inviere” si nicidecum o sarbatoare de care sa se bucure.  M-a intristat faptul ca oamenii nu au reusit sa se desprinda cat de putin de lucrurile din rutina zilnica si sa se bucure macar o zi.  E prea mult virtual si cand vine ziua aia in care ar trebui sa iesi la o plimbare, sa faci altceva decat sa stai cu ochii bolditi intr-un monitor, realizezi ca nu poti; si e trist.

Decat sa fi postit de la mancare in saptamana mare, mai bine ati fi postit de la computer. Era mai folositor.

7 responses to “Cum ati petrecut – voi

  • Stefan Murgeanu

    cred ca mai frumos si mai important ar fi sa ne bucuram in fiecare zi, nu doar de paste si de craciun 😉

    eu nu am nevoie de sarbatori, vacante, weekend sau concedii sa ma simt bine si asa cum pot sa scriu un gand bun in orice zi din an, la fel pot sa scriu despre ceva banal (din economie de exemplu) intr-o zi de sarbatoare (care, hai sa fim seriosi, pentru cei mai multi nu mai reprezinta altceva decat pretext spre imbuibare cu o groaza de toxine)

  • mihaisuzuki

    ai si tu dreptatea ta…dar,din pacate,traim mult prea repede ca sa ne dam seama cum trece timpul pe langa noi.Si dupa aia ne pare rau! Si eu am procedat la fel ca tine si a fost foarte bine. Pacat ca suntem putini!

  • Stefan Murgeanu

    ba nu este păcat deloc 🙂

    eu nu pot să mă simt zilnic bine în locul tuturor şi pentru toţi, dar pot să o fac în locul meu şi pentru mine 😉 şi chiar o fac 🙂

  • Anda

    Chiar la asta ma gandeam si eu ieri,a ma bucur ca nu sunt singura. Pentru mine a fost foarte frumos de Pasti. Am fost la tara, unde n-am acces la internet 😀 Nici macar n-am vorbit la telefon 😀

  • petruburac

    Sambata am jucat un fotbal foarte fain cu baietii si am scris pe blog pentru ca am descoperit, personal, ceva foarte fain despre invierea Domnului Isus Hristos. Am pus sa se posteze automat la 4 noaptea, cam atunci cand a inviat Isus….:)

    Duminica am fost la slujba de dimineata, si m-am bucurat ca au fost destule chestii care nu „intampla” de obicei. La amiaza am avut parte de un somn bun, care-l prind cam rar duminica.
    Seara am mers iarasi la slujba, si m-am delectat sa aud cum au cantat copiii si adolescentii.
    Dupa slujba am fost cu mai multi tineri la cineva acasa si am mancat prima data mancare chinezeasca cu betisoare(deloc cu lingura sau furculita).

    Luni dimineata: la 8 am alergat cativa kilometrii impreuna cu vreo 12 tineri pe malul raului Suceava… apoi am mai jucat putin fotbal american si niste baschet.

    Saptamana asta sunt in concediu fara plata, sarbatoarea continua…:)… Ma duc la tara, aer curat, mancare buna, munca de munca.

  • Declarația zilei – 6 aprilie 2010 « România Evanghelică

    […] Declarația zilei – 6 aprilie 2010 By Alin Cristea “Decât să fi postit de la mâncare în săptămâna mare, mai bine ați fi postit de la computer. Era mai folositor.” – Ionuț Andrișan […]

  • miscellaneous11

    Ma alatur si eu Andei, si spun ca si eu am petrecut frumos de Pasti ( desi vremea nu prea m`a ajutat ) … m`am rupt total de computer pentru 4 zile. 🙂 Si asta ar fi trebuit sa faca toti … si sa aiba o minima consideratie pentru sarbatori.

Lasă un răspuns

