10 minciuni frecvente

M-am gandit sa fac o lista cu cele mai frecvente minciuni, ca tot e azi sarbatoare.

1. Mi-am uitat caietul acasa.
2.  De azi ma apuc de invatat!
3. De azi ma las de fumat!
4.  Nu mai beau niciodata!
5.  La 10 sunt acasa.
6. Am ceva treaba si nu pot.
7. A venit greu tramvaiul, metroul, etc.
8. Mi-e rau.
9.   Busy ( status ym)
10.  Te iubesc

Cred ca puteam sa fac o lista cu vreo 500, nu 10 :)) – completati voi

sursa imagine: http://i.ehow.com

19 responses to “10 minciuni frecvente

Lasă un răspuns

