E mama

Ajung acasa.  Sunt obosit si imi dau seama ca n-am mancare.  Intru in camera si o gasesc exact cum am lasat-o dimineata.  Dezordine.   Dupa 8 ore de munca, imi fac planul de bataie. Cu ce sa incep? Cumparaturi, mancare, curatenie… Si cand ma gandesc trebuie sa am grija doar de mine.

Acum stau si ma intreb: oare cum ii era ei, cand dupa 12 ore de munca fizica, nu 8 de birou,  venea acasa si trebuia sa faca toate lucrurile astea, nu pentru ea, ci pentru noi.

Am scris intr-un articol anterior ca din viata reala, ea e eroul meu preferat. Pentru ca de la ea am invatat sa lupt, niciodata sa nu ma dau batut. De la ea am invatat sa nu spun nicodata ca sunt prea obosit. De la ea am invatat ce inseamna ambitia. De la ea am invatat ca lucrurile cele mai frumoase nu tin neaparat de bani.  De la ea am invatat ce inseamna sa te lupti cu viata si sa castigi.    Ea m-a invatat ca nu haina pe care o porti te face om important, ci un caracter frumos.  Ea m-a invatat sa nu fac curatenie doar in curte, ci si in fata curtii, ca cei ce trec pe langa casa noastra sa priveasca cu placere acolo.   De la ea am invatat ca oricat de ocupat ai fi, oricat de multe responsabilitati ai avea, intotdeauna trebuie sa-ti ramana timp pentru un hobby. Ei ii placeau florile.  Si acum, de la inceputul primaverii si pana toamna tarziu, nu este inca trecator care sa nu se opreasca cel putin cateva momente sa admire florile ei.

Ma uit la mine. Daca vad ceva bun, imi dau seama ca datorita ei sunt asa.

Azi e ziua ei.  Nu stiu ce sa-i spun..  Stiu ca in fiecare duminica imi citeste blogul.

Cand ai sa citesti ce-ti scriu aici, ai sa stii ca n-am uitat de ziua ta si singurul motiv pentru care n-am reusit sa-ti dau un buchet de flori e faptul ca sunt la 500 de km distanta.  Multumesc pentru ce esti. Multumesc pentru ce-ai facut si ce faci.  La multi ani mama! Te iubesc.


8 responses to “E mama

Lasă un răspuns

