Weekenduri de capitala

Posted on

Cand le spun ca mie imi place in Bucuresti, ei imi zic ca am luat-o razna.   Pentru ei Bucurestiul inseamna aglomeratie, nebunie, poluare, galagie, in mare inseamna ceva de cosmar (pentru un pensionar zic eu).

Cum sa nu-ti placa in Bucuresti cand vine si cate un weekend ca asta care incepe vineri seara cu party-ul de la Roblogfest.  Sambata la amiaza, meciul de rugby dintre Romania si Spania, sambata seara specatolul de iluzionism al lui  Vlad Grigorescu. Printre astea nu mai punem la socoteala ca vineri e ziua lui Bogdan IT si sambata ziua lui Alex.   Cum sa nu-ti placa in Bucuresti cand aici ai ce face in weekenduri si alte lucruri in afara de vazut telenovela de la ora 1 amiaza, aia de la 4, iar seara de mers la magazinul de dupa colt, de cumparat o punga de seminte pentru telenovela de ora 9.

De luni in exact 2 saptamani (adica pe 12 aprilie 2010), la Sala Palatului va fi un concert pe care iubitorii de rock si muzica clasica n-ar trebui sa-l rateze.  Cred ca stiti toti de Mozart Rocks.   Pentru mine asta e unul din cele mai faine concerte anuale din Bucuresti.   Biletele costa intre 40-100 de lei, dar fac toti banii.

PS: Cu cine ma intalnesc si la ce eveniment? Hai, ridicati doua dejte sus.

12 thoughts on “Weekenduri de capitala

    Delia Filip said:
    Martie 25, 2010 la 8:26 am

    cu mine sigur nu:(

      ionut andrisan responded:
      Martie 25, 2010 la 9:55 am

      nici macar la rugby? :-s :)))

    Andrei said:
    Martie 25, 2010 la 9:51 am

    nici cu mine😛

      ionut andrisan responded:
      Martie 25, 2010 la 11:06 am

      cata rautate domle..

    colaholicu said:
    Martie 25, 2010 la 9:59 am

    cu mine la mozart rocks >:) , si poate la concertu’ de duminica de Paste de la Valaori pe care o sa-l anunt azi >:)

      ionut andrisan responded:
      Martie 25, 2010 la 11:01 am

      faci un Easter Rocks ceva? :))

      taktu said:
      Martie 25, 2010 la 2:18 pm

      venim si noi daca ne ajuta monetarul sau facem rost de invitatii ca anul trecut😀

    ovd said:
    Martie 25, 2010 la 10:39 am

    hai ca vin eu man!! mergem peste tot, in special party ca mi-e sete!!!

      ionut andrisan responded:
      Martie 25, 2010 la 11:02 am

      ba, de ce n-ai si tu o sora mai mica ceva?.. ca tare m-as face neam cu tine :))

    ovidiu said:
    Martie 25, 2010 la 11:23 am

    mozart rocks dar interpreteaza beethoven, simfonia a 5-a :))

      ionut andrisan responded:
      Martie 25, 2010 la 11:27 am

      nu, ca aia de fapt a fost compusa de Mozart, dar na.. a fost el de treaba si i-a facut-o cadou lui Beethoven

    ramona said:
    Martie 25, 2010 la 12:30 pm

    super…as merge si yo mai ales k e pe 12 aprilie:D

Lasă un răspuns

